Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tänään itiksessä juoppoakan joka tunki lapsensa suuhun väkisellä hampurilaista.

Vierailija
22.10.2005 |

isä örvelsi viereisessä penkissä. Nainen huusi kolmevuotiaalle: syö saatana, et tiiä kuin vitun kallis tää oli, vittu syöt kaikki!

ja lapsi itku kurkussa veti hampaaria :( kyllä säälitti, molemmat vanhemmat aivan änkyrässä :(( ja ne oli ihan hamppareita koko sakki, vaatteet risat ja hirveä löyhkä monen metrin päähän, lapselle oli kesäkengät ja housut jalassa sekä risa collegepaita :( ja tukka kampaamatta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oisko pitäny mennä niille juopoille sanomaan jotain, turpaani oisin saanu! hitto soikoon, enhän minä mitään voinu tehä! Siinä kymmenen muutakin ihmistä niitä tuijotti eikä tehnyt sen enempää!

Vierailija
2/7 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

millanenkohan ilta sillä muksulla on edessä?

Mä olisin sanonut vanhemmille suorat sävelet,silläkin riskillä et olis riitaa tullu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lapsen tuskat kun eivät katsojiin satu muuta kuin sen sekunnin, jonka tilannetta seuraa.

Vierailija
4/7 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalityöntekijät paikalle. Tai sitten tulevat itse.

Vierailija
5/7 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan, tuollaisessa tilanteessa saa (siis PITÄÄ!) soittaa poliisille!

Vierailija
6/7 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai se, että pakottaa lastaan syömään ja kiroilee. voi sitä pientä lasta, säälin, voisin ottaa tänne meidän poikien jatkoksi, turvaan , lämpöön ja keskelle rakkautta...

Vierailija
7/7 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmin vain näkee tuollaista kohtelua myös selviltä vanhemmilta.