Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hih, palstamammat avautuvat Suomen talouden ja Nokian tilanteesta.

Vierailija
11.02.2011 |

Todellista asiantuntijuutta (harakatkin nauraa:)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen, saatika sitten äiti, omaisi jotain mielipiteitä taloudesta tai politiikasta yleensä. Kusen kohta housuun pelkästä ajatuksesta!

PS Mikä sinä olet? Palstalla + äiti = palstamamma.

Vierailija
2/9 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kotosalla aikoo seurata mualiman mennoo. Voijaan lukkee kaikki netissä olevat tallousaiheiset lehdet ja blogit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta saisi kertoa oman mielipiteensä/näkemyksensä asioista?

Vierailija
4/9 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla vankkaa asiantuntijuutta mukana. Heti jos jostain viestistä näkee, että kirjoittaja ei ole ASIANTUNTIJA, ilmoitan viestin modelle.

Vierailija
5/9 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen, saatika sitten äiti, omaisi jotain mielipiteitä taloudesta tai politiikasta yleensä. Kusen kohta housuun pelkästä ajatuksesta!

PS Mikä sinä olet? Palstalla + äiti = palstamamma.

Mutta ehkä joitakin eroja löytyy peruspalstamammaan verrattuna (en esim. yritä pönkittää itsetuntoani vaahtoamalla asioista joista en pintaraapaisua enempää tiedä).

Vierailija
6/9 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mammalomalla, mutta koulutukseltani kuule ekonomi ja alalla töissä. ja jos en muuta osaa, niin osaan ainakin lukea kauppalehteä ja ymmärrän lukemani.

kyllä kuule mammatkin ovat osaavia.

Vierailija
7/9 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä talousjuttuja...

Vierailija
8/9 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä talousjuttuja...

tää on jonkun sellasen provo, joka ei ymmärrä asioista hölkäsenpöläystä, joten en provosoidu! en en en ;D

Vierailija
9/9 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mammojen" amatöörikeskusteluja miesten keskustelupalstan korkeaan tasoon. Tässä miesten ASIANTUNTIJAkommentteja samasta aiheesta, poimittu Iltalehden keskustelusta, ole hyvä ap:

"työttömiä lissee

Työttömänä on mukavaa!!

NOKIA LEIKKAA!!! MEILLÄ EI LEIKKAA"

"Sinäkin alennuit esittelemään varallisuuttasi. Elämäntapaurpo!!"

"Onneksi minä olen rikas ja ylpeä siitä!

Tänään pomppasi Oriolat ylöspäin, rahaa tulee ovista ja ikkunoista."

"Laillinen huumekauppa on hyvää bisnestä, aina sen aikaa kunnes kannabis laillistetaan."

"Ok, sovitaan vaikka niin. Minulla on nyt kiire Stocmannillé ostoksille ja sitten illalla erääseen kalliseen ravitolaan illalliselle erään suunnattoman kauniin nuoren opiskelijanaisen kanssa. Ja huomenna urakka vaan jatkuu...huokaus, on tämä rikkaan elämä rasittavaa..."

"On se, itse joudun tarjoamaan nuorille naisille ruuat kotonani kun ei ole varaa kalliisiin ravintoloihin.

Kävisikö nuoret naiset kanssasi yhtään missään ilman että sinulla olisi rahaa..?"

"Ein sillä väliä koska NYKYTILANTEESSA he ovat minuun aivan lääpällään! En muuten ole mikään ruma eläkeläisukko, ei sinne päinkään. Ikää on "vasta" 51 vuotta ja kroppa kuin 20 vuotta nuoremmalla miehellä. Varmaan asiaan vaikuttaa liikunta ja ruokavaliaoni. Vain puhtaita suomalaisia luonnontuotteita ja PALJON esim kotimaisia herneitä ja muita kasviksia, luomulihaa ja suomen metsien marjoja. Kestävyys sänkypainissa on hyvä - tai se nyt tietenkin on suhteellinen asia."