Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi alipainoiset tahtovat laihduttaa?
Kommentit (4)
huomiohakuisuutta vai sairautta?
Mutta jos todella alipainoinen haluaa laihduttaa, usein on tapahtunut jokin vaaristyma omassa kehonkuvassa (jos siis nakee peilista lihavan naisen, vaikkei oikeasti sita ole).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Halua esitellä itseään, pitää itseä muitten yläpuolella. Noille ihmisille ei voi tapahtua mitään ikävää, ovat täydellisiä.
Monilla tosiaan hiukan vinksahtanut kehonkuva ja suhden omaan vartaloon. Jotkut pyrkivät saamaan kontrollia edes jostain, joten rääkkäävät kehoaan. Toisilla on jäänyt kierre päälle, eikä osaakaan enää syödä ihan tavallisesti.
Terveellistähän se ei missään nimessä ole.
Alue: Aihe vapaa
en tarkalleen ottaen ole alipainoinen, sitähän on siis alle 18,5 bmi:llä. Mutta jos kelpaa niin vastaan vaikka bmi on jotakin 19? Eli mitat 166/ 53.
Huomiota en laihduttamisella hae, enkä edes normaalisti puhu siitä kellekään. Olen myös täysin terve ja kehonkuvani on niin normaali kuin se nuorehkolla länsimaisella naisella voi olla ;)
No miksi laihdutan? Siksi koska minulla on ylimääräistä rasvaa. Kun siitä on osa poissa, näytän paremmalta.
Minulla on oikeus näyttää siltä, miltä haluan. Liikun ja syön terveellisesti, joten tuskinpa se ketään haittaa, että haluan vielä kilon-kaksi pois.