Keskenmeno toisensa perään, en jaksa enää :(
Olemme uusperhe, miehelläni on kolme lasta, joista nuorimman elämään olen kuulunut siitä saakka kun hän on ollut vuoden ikäinen. Oltiin oltu yhdessä noin 3v kun päätettiin, että yksi yhteinen lapsi olisi tervetullut. Alkuun raskauduin melko helposti, tulin raskaaksi aina viimeistään neljännestä kierrosta, mutta jokainen raskaus päättyi keskenmenoon. Viidennen keskenmenon jälkeen hakeuduin tutkimuksiin, mutta mitään vikaa ei löytynyt eikä myöskään noille keskenmenoille ole löytynyt syytä. Nyt sitten kaksi viimeisintä raskautta ovat saaneet alkunsa 10kk yrityksen jälkeen, mutta keskenmenoon nekin ovat päättyneet. Nyt alkaa usko loppua, että saisimme koskaan yhteistä lasta.
Minulla on siis myös itselläni yksi lapsi, mutta olen antanut hänet aikoinaan adoptoitavaksi. Tuo raskaus sujui ilman mitään ongelmia ja vauva syntyi yliaikaisena.
Jokainen keskenmeno sattuu ja kynnys yrittää uutta lasta on aina vaan suurempi sen pelon takia, että taas käy samoin.
Nyt päätettiinkin, että pidetään taukoa "yrityksessä" ja katsotaan myöhemmin, josko vielä yritetään vauvaa vai ei.
Olen 29v ja en ikinä oo tullut raskaaksi ja en varmaa ikinä tule :( halumme lapsi minä ja minun mies! Ollan olltu naimisis koht 9v.