Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet nelikymppisestä naisesta jolla

Vierailija
10.02.2011 |

ei ole vakituista työpaikkaa, omaa asuntoa, miestä, lapsia?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsin yleistä naisilla. Ei sekään ole harvinaista, ettei ole miestä tai lasta

Vierailija
2/21 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut hankituksi. Ei edes autoa. Ainoa omaisuus on vaatteet ja huonekalut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melkein aina ollut vakityö, miestä ei läheskään aina. Lapsia ja omaa asuntoa en ole ikinä halunnut. Ikää nyt 46. Eli ei mitään outoa.

Vierailija
4/21 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliopistolla. Asuntoakaan ei kannata ostaa, kun monet meistä on pitkiä aikoja ulkomailla...

Vierailija
5/21 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä vähän säälittää aina kun kokoonnutaan yhteen kaveriporukassa. Muilla on perheet ja omakotitalot ja tää yksi asustaa yksin pienessä vuokrayksiössään. On jotenkin ihan eri planeetalta. Ei ole ikinä osannut sitoutua työpaikkaan tai säästää rahaa. Ressukka.

Vierailija
6/21 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä vähän säälittää aina kun kokoonnutaan yhteen kaveriporukassa. Muilla on perheet ja omakotitalot ja tää yksi asustaa yksin pienessä vuokrayksiössään. On jotenkin ihan eri planeetalta. Ei ole ikinä osannut sitoutua työpaikkaan tai säästää rahaa. Ressukka.

...niin SUN mielestä ressukka. Kaikille se sitoutuminen, varsinkaan johonkin asuntoon tai työpaikkaan ei ole tärkeetä.

Vierailija
7/21 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä kyse ole laiskuudesta tai saamattomuudesta tai siitä, että ihmisessä olisi jotenkin jotain vikaa. Toiset jopa haluavat vapaaehtoisesti valita tuollaisen elämän. Annetaan jokaiselle oikeus elää niin kuin haluaa.

Vierailija
8/21 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodattaa katkeruuksissaan ettei hänellä ole mitään ja että olisi pitänyt tehdä toisin. On alkanut pikkuhiljaa tajuta että ikää tulee ja ainainen bilettäminen ja hilluminen ei enää kauan jaksa kiinnostaa.

Vierailija
9/21 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos se on oma valinta.

Vierailija
10/21 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei läheskään aina eletä onnellista, tasapainoista elämää.. tuttavapiiriini kuuluu molempia tapauksia ja näillä nelikymmpisillä sinkkunaisilla tuntuu olevan ihan mukava ja onnellinen elämä. Samaa ei voi sanoa kaikista perheellisistä...

Vierailija
11/21 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas ihan toinen kokemus nelikymppisistä sinkkututtavista. Juoksevat jatkuvasti teraupeutilla ja kärsivät masennuksesta. Ikinä ei tiedä missä kunnossa vastaa puhelimeen kun soita. Välillä itsemurhan partaalla ja välillä ihan pilvissä.

Vierailija
12/21 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodattaa katkeruuksissaan ettei hänellä ole mitään ja että olisi pitänyt tehdä toisin. On alkanut pikkuhiljaa tajuta että ikää tulee ja ainainen bilettäminen ja hilluminen ei enää kauan jaksa kiinnostaa.

Vierailija
13/21 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas ihan toinen kokemus nelikymppisistä sinkkututtavista. Juoksevat jatkuvasti teraupeutilla ja kärsivät masennuksesta. Ikinä ei tiedä missä kunnossa vastaa puhelimeen kun soita. Välillä itsemurhan partaalla ja välillä ihan pilvissä.

Millaisissa piireissä sitten itse kukakin liikkuu..?? Mä en tunne ketään (en sinkkua enkä perheellistä) joka "juoksisi terapeutilla", mun tuttavapiirissä on varmaan sinkut niitä tasapainoisimpia tyyppejä.

Vierailija
14/21 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ja lapsia ja talo. Opiskelen. Toivottavasti viiskymppisenä on elämä järjestyksessä. Kaikkien tie ei mene lyhintä kautta huipulle vaikka itse haluaisi niin.

Vierailija
15/21 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupunkilaisnainen.

Vierailija
16/21 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi jotenkin tuntea ko. henkilö että voisi muodostaa mielipiteensä.

Vierailija
17/21 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisissa piireissä sitten itse kukakin liikkuu..?? Mä en tunne ketään (en sinkkua enkä perheellistä) joka "juoksisi terapeutilla", mun tuttavapiirissä on varmaan sinkut niitä tasapainoisimpia tyyppejä.

Nelikymppisenä nuoruus on auttamatta ohi ja eletty elämä näkyy niin kasvoilla kuin vyötärölläkin. Joillekin iskee vielä juoksuvaihe jolloin hommataan kissoja tai ulkomaalaisia miehiä. Jotenkin säälittävää ellei nelikymppinen ole kasvanut aikuiseksi.

Vierailija
18/21 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on!

Vierailija
19/21 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut hankituksi. Ei edes autoa. Ainoa omaisuus on vaatteet ja huonekalut.

ja on jo 47-v. On korkesti koulutettu (2 akateemista tutkintoa) ja työskentelee ulkomailla, komennuspaikat vaihtuvat. Tienaa hyvin ja pitää vapaita joskus vuodenkin putkeen ja silloin matkustelee ympäriinsä pitkin maapalloa. Hänellä on hirväesti tuttavia eri maissa ja kyllä hän elää minun silmillä katsottuna ihan onnellista elämää vaikkei hänellä olekaan lapsia, autoa ja asuntoa. Hänelle tuollainen sopii, kaikille ei.

Vierailija
20/21 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koittavat pitkittää teini-ikäänsä loputtomiin ja vältellä sitoumuksia ja vastuita. MIkäs siinä, mutta turha itkeskellä eläkeiässä, kun mitään ei jäänyt käteen.