Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi hankkii kaikki mieheni sukat ja alushousut. Onko kenelläkään mitään kysyttävää? :)

Vierailija
09.02.2011 |

Minä hankin muut vaatteet.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä miehen sisko ostaa hänelle nipuittain sukkia lahjoiksi. Ei valittamista.

Vierailija
2/5 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin melkein kaikki. Mies ei älyä itse koskaan ostaa, enkä minäkään rupea jos ei itse osaa. Onneksi saa niitä äidiltään. Muita vaatteita sentään käy ostamassa jos on aivan pakko, minä en niitäkään rupea etsimään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousut ovat aina tiettyä merkkiä ja sukat myös tiettyä. Suomalaiset sukat ja alushousut eivät kuulemma ole riittävän laadukkaita. Mieheni on siis ulkkari ja anoppi lähettelee näitä sitten miehen kotimaasta...

AP

Vierailija
4/5 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousut ovat aina tiettyä merkkiä ja sukat myös tiettyä. Suomalaiset sukat ja alushousut eivät kuulemma ole riittävän laadukkaita. Mieheni on siis ulkkari ja anoppi lähettelee näitä sitten miehen kotimaasta... AP

onko kenties italialainen?

Vierailija
5/5 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä muutenkaan mikään "mammanpoika". En oikein edes tiedä, mistä tämä tapa lähti käyntiin. Yhtäkkiä vaan huomasimme, että anoppilasta tuli säännöllisesti sukka- ja alushousupaketteja.

Koko asia tuli mieleeni äsken ripustaessani pyykkejä, ei ollut yhtään suomalaista paria joukossa. Kerran mies on Stockmannilta ostanut alushousuja, mutta ne hajosivat heti eikä mies ole sen koommin suomalaisia kelpuuttanut.

AP