Missä olet viimeksi saanut hyvää palvelua?
Välillä näinkin päin. Kiitos Etelä-Helsinkiläiselle aura-traktorille, joka kieppasi autoni edestä lumetm pois, kun en muuten olisi päässyt mihinkään.... Ajoi ohi ruuhkassa, mutta kieppasi takaisin ja aurasi lumet pihalta KIITOS
Kommentit (10)
auttoivat mut eroon pikavippikierteestä. Eivät moralisoineet vaikka luottoja oli paljon, ei vakuuksia ja yksi merkintä ehti tulla luottotietoihin.
Elämä hymyilee taas, eikä enää ikinä mitään vippejä!
myyjä kiikutti vaatteita mulle koppiin ja oli muutenkin ystävällinen.
iloinen kassahenkilö :) ei siinä sen erityisempää palvelua ollut hän vaan sattui olemaan hyvällä tuulella, ja se tarttui.
Itse asiassa aika monesti olen hyvää palvelua saanut.
tummaihoinen bussikuski opasti ystävällisesti lastani matkakortin näyttämisessä lukijalaitteelle.
Pyörätuolissa istunutta äitiä ja minua palveltiin kärsivällisesti ja ystävällisesti. Vanha äitini otettiin asiakkaana itsenä eikä niin kuin usein äitini yli keskustellaan minun kanssani ja tehdään aika henkilökohtaisiakin kysymyksiä minulle vaikka kyse koskee äitiäni (esim viimeksi alusvaateosastolla).
jossa äidinkielen opettajani sai opetettua minulle (saattaa olla, että osan opin jo alakoulussa), että suomen kielessä etelä-helsinkiläinen kirjoitetaan pienillä kirjaimilla ja auratraktori (jos edes on oikeasti sana) yhteen ilman väliviivaa, koska sen edessä ei ole määrettä, lyhennettä, numeroa, yksittäistä kirjainta tai ensimmäinen sana (aura) ei pääty samaan kirjaimeen kuin toinen (traktori) alkaa.
Luultavastihan halusitkin näihin virheisiin tartuttavan, joten ole hyvä.
Oikeasti en muista milloin olisin viimeksi saanut huonoa palvelua. Saan kai siis olla tyytyväinen.
Heh, aika hyvä suoritus. Tein niin pahat kielioppivirheet, että minua luultiiin trolliksi. Ehkä mä olen mielikuvitukseton tyyppi, kun tarkoituksenani ei ollut härnätä tai kerjätä kielipoliiseja saaliille... No, onneksi aina löytyy joku, jolla on aikaa tarttua oleellisiin asioihin.
kyllä kirjoitettaisiin yhteen, vaikka sen edessä olisikin määre, lyhenne, numero tai yksittäinen kirjain...
Poliisin olisi itsekin hyvä olla tarkkana. Kielipoliisin tyylikin kaipaisi hiomista.
Itse olen saanut erityisen hyvää palvelua mm. J&C:ssä.
Pakko olla vitsi...