Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä voidetta kyynärtaipeen ihottumaan lapsella?

Vierailija
09.02.2011 |

Lääkärin ohjeistuksesta käytimme hydrocortisonia kuukauden kerran päivässä. Se piti ihottuman poissa, mut nyt se on taas palannut. Bepanthen tai perusrasvat eivät auttaneet. Onko muuta voidetta mitä voisimme kokeilla vai onko taas lähdettävä lääkäriin? Ihottuma kutisee ja alkaa märkiä lopulta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kutittaa ja on pahan näköiset. sitten kun sitä ei voi laittaa, eli on tauko meneillään, olen huomannut että vanha kunnon sinkkivoide auttaa tosi hyvin. mitkää apteekin perusvoiteet ei rauhoita punaisuutta/kutinaa niin hyvin, vaikka tietysti auttavat kuivumiseen. Monien kokeilujen kautta vahingossa huomattiin, että se on paras.

Vierailija
2/5 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt tuota just sellaiseen ihottumaan joka alkoi märkimään ja uusi usein. Mun mielestä auttoi aika hyvin mutta ihottuma uusi siltikin usein, onneksi jäi pois kun poika vähän kasvoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihottuma on parantunut, laitat siihen locobase repair nimistä perusvoidetta päivittäin.

Vierailija
4/5 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aamuin illoin viikon ajan. Meillä on tepsinyt. Mutta uusii toki, jolloin taas kuurille. Silloin kun on parempi niin paksua perusvoidetta kahdesti päivässä.

Vierailija
5/5 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maitorupea, juuri taivekohtiin tulee, ja kutisee paljon, lääkärin pitäisi tällainen huomata, jos on maitorupi kyseessä, ihottuma on koko elämän riesa, tressitilanteessa puhkeaa aina uudelleen. Siihen on omat hoitonsa.