Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiläiet! Miten nopeasti olette saaneet pk paikan

Vierailija
09.02.2011 |

ja oliko omalta alueeltanne? erityisesti herttoniemenranta ja viikki? olisiko mitään toivoa saada kahdelle lapselle pk paikka toukokuuksi tai edes syksyksi omalta alueelta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jonotin 10 kuukautta. Ja hain vain yhdelle.

Vierailija
2/8 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua masentaa, mutta monilla alueilla paikka lähimmässä, ja niissä toiseksi ja kolmanneksikin lähimmissä päiväkodeissa on usein kiven alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni haku vähän myöhäseen, niin paikat irtosi haluttuna päivänä vajaassa 4kk:ssa, mutta koko Kallio oli täynä, joten paikat saatiin Itä-Pasilasta. Lapset pääsi samaan tarhaan ja peräti samaan ryhmään. Joku muu vois tietysti vetää herneet nenään, kun omalta alueelta saa, mutta joka tapauksessa se on työmatkan varrella. Matkaan tätyy toki lähteä ajoissa, jotta voi odottaa matalalattiaratikkaa, kun tota autoa ei ole...

Vierailija
4/8 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sen virheen, että hoidon aloitus oli tammikuussa. Jos syksyyn (elokuu) voit odottaa, todennäköisyys paikan saamiseen kasvaa olennaisesti.

Mulla tosin on Herttoniemenrannassa tuttuja, jotka ovat saaneet paikan suht iisisti (yhdelle lapselle). Siellä on kai aika paljon päiväkoteja, joten paikka alueelta järjestyy helpommin kuin jostain muualta.

Vierailija
5/8 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kun omalta alueelta ei saa" tuli kirjotettua turhan nopeasti :)

Vierailija
6/8 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin todennäköisyys saada paikka on aika suuri jos keväällä haet, keskellä vuotta vain hajapaikkoja jäljellä...

Vierailija
7/8 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupungin on pakko järjestää. Äkkiä vaan haku menemään!

Me haimme 4 kk etukäteen, ja saatiin omalta alueelta. Haaga-pitäjänmäki. Ei kyllä saatu ykköstoiveeseen, mutta alueelta kuitenkin.

Jos kyseessä on työllistyminen, niin paikat on kaupungin pakko järjestää kahdessa viikossa. Tokihan ne olis mukava saada samalta alueelta ja samaan päiväkotiin, ja luulen että jos nyt haet niin kyllä saat!

Vierailija
8/8 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki paikan aina jostain saa, jos vain 4 kk etukäteen hakee (tietyissä poikkeustapauksissa jopa 2 vkossa). Kaupungin on se pakko järjestää. Mutta silloin se paikat ei välttämättä ole omalta alueelta ja samasta päiväkodista.

5