Miksi poliisin numero ei vastaa? Terve, täällä pähkähullu!
Olen yrittänyt tänään ainakin kaksi kertaa. En pääse keskusta pitemmälle. Kun yrittävät yhdistää niin kukaan ei vastaa. Kuinka kauan tarttis odottaa?
Tarttis tietää minne rikostutkintapyyntöni on mennyt ja tarttisin jonkun yhteyshenkilön ja tarttis saada vahvistus siitä, että ovat saaneet vastaanottaa rikostutkintapyynnön kun sitä ei netillä voinut muka minnekään lähettää.
Olin jo rikoskuulustelussa. Sillä oli joku kamala kiire. En saanut kirjallista kutsua. Nyt tarttis tietää, mikä sen ihmisen, konstaapelin nimi oli, jonka tapasin ja joka kuulusteli mua.
Jos en saa yhteyttä poliisiin ja vastausta näihin kysymyksiini, niin laitan kaiken tiedon tänne vauvapalstalle. Olkoot sitten ihmisten nimiä paperit täynnä ja kutsukoot mut sitten taas kuulusteluun.
Poliisi ota yhteyttä ja ilmoita sähköpostiosoite, että tiedän, että olette vastaanottaneet rikostutkintapyyntöni ja antakaa sähköpostiosoite, johon voin olla yhteydessä. Nyt olen käyttänyt vain Poliisin palauteluukkua. Ja sieltä ei tule edes mitään vastausta, että palaute vastaanotettu.
Mitä te muut tekisitte?
Kommentit (4)
no jos vaikka kävisit pakan päällä ?
soita 112 tai käy paikan päällä. kaikki kiireellinen aina 112
kai niillä joku toimipiste on?