Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pizzerian tuhopolttajilla vain 70 000 euroa väärennettyjä kuitteja

Vierailija
09.02.2011 |

Ihan kiva, oli isot ALV-palautukset tulossa kun oli paljon ostoja :) On noi härskejä, ei jumalauta sentään. Ensin kusetataan minkä ehditään, myydään huumeita, tapetaan muutama ja sitten sanotaan, että hei mä olin masentuntu ja mä olen mamu, ei mua saa tuomita. Ei vittu kun pistää vihaksi näin yrittäjänä :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä business :) Pelkästään tuo oliis tuonut 13 000 euron ALV-palautukset, siihen päälle vakuutuspetos ja sieltä vaikka 100 000 euroa niin kyllähän niillä rahoilla jo alkuun pääsee. Olisi voinut jatkaa sitten sitä marin myymistä ja muslimipatjojen nussimista.

Vierailija
2/8 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seurannut tapausta sen kummemmin, otsikot vaan lukaissut nopeasti.

Ihan hyvä business :) Pelkästään tuo oliis tuonut 13 000 euron ALV-palautukset, siihen päälle vakuutuspetos ja sieltä vaikka 100 000 euroa niin kyllähän niillä rahoilla jo alkuun pääsee. Olisi voinut jatkaa sitten sitä marin myymistä ja muslimipatjojen nussimista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seurannut tapausta sen kummemmin, otsikot vaan lukaissut nopeasti.

Millä noi nyt muuten pyörittää busineksia, jopa helsingin paras eli Eerikin pippuri myi aikoinaan ihan tiskiltä maria. Jos pizza maksaa 6 euroa ja siitä ottaa alvin pois niin jää jäljelle 4,9 euroa, siitä pois sitten kiinteistön vuokrat yms kiinteät kulut ja sitten kaikki raaka-aineet niin jokainen tietää, että noi ei voi pyöriä laillisesti. Mukana on aina rahanpesua, huumeita, ihmiskauppaa, pimeätä työvoimaa jne jne jne.

Vierailija
4/8 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ihan vain suomalaisten rasistien iloksi toteutettu.

Onneksi suomalaiset ei koskaan tee vakuutuspetoksia tms.

Vierailija
5/8 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa aina tuota samaa, että suomalaiset sitä ja tätä. Montako muslmia suomalaiset ovatkaan polttaneet tehdessään vakuutuspetoksia, montako suomalaista suomalaiset ovat polttaneet tehdessään vakuutuspetoksia? Niin ei yhtään. Yksikään suomalainen ei vaan ole noin helvetin tyhmä, että sytytyttää kerrostalon ensimmäisen kerroksen palamaan, tuossa olisi voinut kuolla kymmeniä.

Vierailija
6/8 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnut olevan täynnä vihaa ja katkeruutta, mistä moinen suomiviha syntyy? Oletko luuseri vailla koulutusta ja samalla hyväksikäytetty muslimipatja? LOOOOSER!

Vierailija
7/8 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

torille ja julkisesti hirtettävä ja kivitettävä.

Eikös ne kotimaassaan saisi tällaisen kohtelun.

Vierailija
8/8 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että 3 ihmistä kuoli aivan syyttä suotta! :( Olisivat jotenkin muuten koittaneet päästä pois ahdingostaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan