Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

170cm ja 65kg ja pidän itseäni lihavana

Vierailija
09.02.2011 |

Vatsamakkaraa löytyy ja selluliittiä takapuolessa aina reisien puoliväliin saakka. Vaatteissa menee koko 40. Mulla on nyt tiukka tavoite että kesäksi pitää saada 5kg pois. Vyötärönympäryskin on 80cm eli riskirajalla sekin. Muita itseensä tyytymättömiä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon 169/63, mutta tyytyväinen

lähes 50 v ja 5 lasta, mutta kiinteä kroppa

Vierailija
2/15 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka eihän sitä täällä normaalipainoinen saa sanoa, että haluaisi laihtua.

Minä olen suht hoikka muuten, mutta on ylimääräistä on lantiolla, reisissä ja pohkeissa. Haluan pari kiloa pois, jos lähtisi alavartalosta niin voisin olla tyytyväinen kokonaisuudessaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon 169/63, mutta tyytyväinen

lähes 50 v ja 5 lasta, mutta kiinteä kroppa

mitä tarkoittaa "kiinteä kroppa".

Olen hoikahko, jonkun verran lihaksia, mutta jonkun verran fläsääkin...ainahan sitä naisilla tuppaa olemaan, hoikillakin.

Milloin voi sanoa olevansa kiinteä? Millä perustein se mitataan/ arvioidaan? En tajua.

Vierailija
4/15 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytän vaatekokoa 40.

Moni ei usko, että painan noin paljon... Olisiko 30 vuoden aktiivisella liikunnalla ja etenkin punttien vedolla jotakin tekemistä asian kanssa? Onhan minulla ylimääräistä, mutta en näytä painooni nähden edes lihavalta.

Vierailija
5/15 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt harmittaa :(. Olin sillloin ihan normaalipainoinen ja hyvä niin. Silloin kuitenkin laihdutin jatkuvalla syötöllä, olin syömättä ym. ja siitä sitten poiki sellainen ahmimishäiriö, että nyt 10 vuoden päästä olenkin 97 kiloinen :(.

takana paljon laihdutusta ja ahmimista.

Arvosta itseäsi!! älä laihduta, kun olet normaalipainoinen!

Vierailija
6/15 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kiinteä.

sitä kun urheilee vuositolkulla, tulee sellaiseksi

Vierailija
7/15 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 170 ja 60 ja haluaisin pudottaa 4-5 kiloa. Ne ovat omimmat mittani ja olin niissä ennen raskautta. Nuo kaikki 5 kiloa ovat asettuneet vyötärölle ja olen tyytymätön olemukseeni. Liikun ja jumppaan paljon mutta ei siitä ole apua, makkara vaan pysyy.

Vierailija
8/15 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kiinteä.

sitä kun urheilee vuositolkulla, tulee sellaiseksi

kyllähän kaikilla naisilla jotain pehmeää on. Jos ei ole kilpaurheilija tai anorektikko.

Itse olen harrastanut aktiivisesti liikuntaa lapsesta saakka, balettia ja muita tansseja, joogaa, kuntosalia, kestävyysjuoksua. Erottuvat lihakset on, mutta on niiden päällä rasvaa...tietysti. Olenko kiinteä vai en? Tuo on niin kummallinen termi.

Vierailija
9/15 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsamakkaraa löytyy ja selluliittiä takapuolessa aina reisien puoliväliin saakka. Vaatteissa menee koko 40. Mulla on nyt tiukka tavoite että kesäksi pitää saada 5kg pois. Vyötärönympäryskin on 80cm eli riskirajalla sekin. Muita itseensä tyytymättömiä?

aloita joku kiinteyttävä ja rasvaa polttava treeni, niin pääset tavoitteeseesi. Älä silti tuijota liikaa painoa! Tsemppiä!

Vierailija
10/15 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvaa volinaa kuinka on niiin lihava..

Mukava että toisilla on pienet murheet :)

Vierailija
11/15 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 172 cm ja painan 67-68 kg ja mun vyotärönympärys on n. 72 cm. Vaatekoko on yläosissa 36-38 (joskus harvoin 40/42) ja alaosissa yleensä 40 (joskus 38 ja joskus voi olla myös 42). Haluisin vielä tiputtaa n. 3 kg mut siihen saa sit jäädä.

Ap:llä varmaan vähän pienempi painoindeksi kuin mulla mutta sun vyötärönympärykses on kuitenkin n. 8 cm isompi!:0 Saiskos muita míttoja (rinnan- ja lantionymp.)?? Mulla lantionymp. suunnilleen 97 cm ja rinnanymp. 89 cm.

Vierailija
12/15 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanokoot tähän ylipainoiset mitä vaan... Mutta itse olen 166/59, nyt olen laihduttanut 6kg, ja olin kyllä tosi tukevassa kunnossa tuossa 66kg painossa. Itse laihdutan sinne 55 kiloon, se on mulle se optimipaino.

Vierailija
13/15 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt harmittaa :(. Olin sillloin ihan normaalipainoinen ja hyvä niin. Silloin kuitenkin laihdutin jatkuvalla syötöllä, olin syömättä ym. ja siitä sitten poiki sellainen ahmimishäiriö, että nyt 10 vuoden päästä olenkin 97 kiloinen :(. takana paljon laihdutusta ja ahmimista. Arvosta itseäsi!! älä laihduta, kun olet normaalipainoinen!

Ja en halua laihtua vaan kiinteytyä, en ala laihduttamaan, vaan lisään urheilua mikä on nyt aika vähissä. Ikäni olen urheillut, mitä nyt lasten (5kpl) syntymien välissä on liikunta jäänyt vähemmälle.

Vierailija
14/15 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ylimääräinen reisissä ja takapuolessa, vyötärönympärys 71 cm.

Tiputtamani kilot näkyvät lähteneen vain poskista ja tisseistä :/.

Vielä 4 kg, se lähtee ennen vappua... tai no, ennen kesää!!!

Vierailija
15/15 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina ollut iso, en ehkä kauhea läski, mutta nyt näytän normaalilta tässä painossa ja saan vaatteet normipuolelta. vaatteet kokoa 44 (äsken ostin espritin housut kokoa 42,jee!!)

mulla on tämä läskigeeni eli joudun tekemään hirveän paljon töitä ettei paino nouse, nykyään lenkkeilen 4-7krt/vko 10km sauvoilla ja syön terveellisesti.

jos tässä painossa pysyn, niin olen tyytyväinen. iso takapuoli on...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä