nakuna nähty
Milloin olet nähnyt jonkun muun kuin oman puolisosi viimmeksi nakuna tai lähes nakuna.
Itse näin parisen viikkoa sitten kaverini vaimon pukeutumassa saunan jälkeen ja täytyy sanoa että, rinnat oli kyllä pienemmät kuin vaimolla.
Kommentit (12)
hmmm.lähettää kutsun saunaan sinulle. ;)
M43nääsville
Pojan kanssa saunottiin keskiviikkona. En kyllä ymmärrä mitä ihmeellistä siinä on? Käykö muut miehet yksin saunassa???
Milloin olet nähnyt jonkun muun kuin oman puolisosi viimmeksi nakuna tai lähes nakuna.
Itse näin parisen viikkoa sitten kaverini vaimon pukeutumassa saunan jälkeen ja täytyy sanoa että, rinnat oli kyllä pienemmät kuin vaimolla.
Eikös tämän asian voi päätellä ihan vaatteet päällä ollessa? Minä näin eilen illalla omat lapset nakuna, kun käytiin pesulla.
M34
Eipä ole paljoa näkynyt mitä nyt joskus rintsikat vilahtaa paidan kauluksesta odotellaan kesää ja bikinejä laiturille.
alasti -- nimittäin rakastajani!!!
ammattini takia nään joka päivä useita nakuja naisia,täytyy sanoa et niin sanotut rikkaat naiset on vaikeita tapauksia viimiseen asti yrittävät peittää itseänsä,kuiteki niiltä saa helpoiten pillua,jos mua sattuu kiinnostaan.
[/quote]
Vau alkoiko stondaamaan? Edes vähäsen? Näitkö karvat? Montako kertaa olet vetänyt käteen tuolla visiolla?
näin pari viikoa sitten.Oltiin kaikki nelistään
kaveri,hänen vaimo ja minun vaimo saunassa ja poreammeessa.kokeiltiin muuten myös miltä se kaverin vaimon pimppi tuntuu paljaalla munalla.Kaikki tykkäs.
Pari viikkoa sitten vaimon työkaveri oli mellä saunomassa vaimon kanssa.saunan jälkeen pelkkä pyyhe päällä istu ja otti siideriä tv tuolissa ei varmaan tajunnu kuinka hyvät näköyhteydet oli alapäähän.26v xl poslari.oon runkannu monesti sille mitä näin.
Pari viikkoa sitten vaimon työkaveri oli mellä saunomassa vaimon kanssa.saunan jälkeen pelkkä pyyhe päällä istu ja otti siideriä tv tuolissa ei varmaan tajunnu kuinka hyvät näköyhteydet oli alapäähän.26v xl poslari.oon runkannu monesti sille mitä näin.
Monta kertaa viikossa jumppatunnin jälkeen suihkussa ja saunassa. En tietenkään näkyvästi tuijottele, mutta kyllä niissä treenatuissa vartaloissa silmäniloa riittää.
mieheni ei ole nähnyt vierasta naista mun mut on näynyt montakymmentä miestä nakuna ja olen esim saunonut heidän kanssa