Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko ihastuminen muuttua rakastumiseen jo kolmessa kuukaudessa?

Vierailija
09.02.2011 |

Pakahdun tähän onnen tunteeseen!! :)

En olekaan tainnut olla koskaan rakastunut (vaikka niin joskus luulin).

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastuin mieheeni tosi nopeasti, varmaan muutamassa viikossa. Emmekä edes seurustelleet tuolloin vielä! Tutustuimme pitkään ihan kaveripohjalla emmekä edes puhuneet tunteistamme, vaikka molemmat taisivat ne aavistaa.

Näin meni nelisen kuukautta. Kun mies sitten tunnustui tunteensa, olin minäkin jo valmista kamaa - toisin sanoen tiesin lähes varmuudella, että tämän miehen kanssa olen loppuelämäni. :)

Nyt yhteiseloa on takana 12 vuotta ja edelleen olen samaa mieltä!

Vierailija
2/9 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lukea tällaisia kirjoituksia! Varsinkin kun olen itsekin vastikään löytänyt ihanan miehen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakahdun tähän onnen tunteeseen!! :)

En olekaan tainnut olla koskaan rakastunut (vaikka niin joskus luulin).

kun kerrankin rakastuu oikein syvästi, niin silloin tietää, mitä rakaudella tarkoitetaan.

Kaikki ihmisethän eivät tätä ihanaa syvää tunnetta koskaan saa kokea. Ihanaa, että itse olen sen saanut kokea.

Vierailija
4/9 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastuin mieheeni tosi nopeasti, varmaan muutamassa viikossa. Emmekä edes seurustelleet tuolloin vielä! Tutustuimme pitkään ihan kaveripohjalla emmekä edes puhuneet tunteistamme, vaikka molemmat taisivat ne aavistaa. Näin meni nelisen kuukautta. Kun mies sitten tunnustui tunteensa, olin minäkin jo valmista kamaa - toisin sanoen tiesin lähes varmuudella, että tämän miehen kanssa olen loppuelämäni. :) Nyt yhteiseloa on takana 12 vuotta ja edelleen olen samaa mieltä!

Vierailija
5/9 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi rakastaa sellaista mitä et tunne. Ihastunut voit olla palavastikin mutta rakkautta se ei ole.

Vierailija
6/9 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rakastuminen ja rakastaminen ovat kaksi ihan eri juttua.

Vierailija
7/9 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kk:n jälkeen yhteenmuutosta ja naimisiinmenosta ja perheenperustamisesta jne. Puolen vuoden kohdalla mentiin kihloihin ja nyt on oltu naimisissa 10v. JA onnellisia ollaan edelleen! Eli kyllä se voi kolahtaa nopeastikin!

t. 2

Vierailija
8/9 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kk:n jälkeen yhteenmuutosta ja naimisiinmenosta ja perheenperustamisesta jne. Puolen vuoden kohdalla mentiin kihloihin ja nyt on oltu naimisissa 10v. JA onnellisia ollaan edelleen! Eli kyllä se voi kolahtaa nopeastikin!

t. 2

Paitsi, ettei vielä olla 10 vuotta yhdessä oltu. Mutta ei siihen rakastumiseen paljoa tarvita. Itselläni riitti se, kun mieheni tapasi ensimmäisen kerran mummuni ja muita sukulaisia ja jotenkin minuun teki suuren vaikutuksen hänen käyttäytymisensä heidän läsnäollessaan :)

Vierailija
9/9 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rakastuminen ja rakastaminen ovat kaksi ihan eri juttua.

Mutta onnea joka tapauksessa, tuo tunne on aivan ihana :-)