Kuinka usein piiskaatte
Usein puhutaan myös täällä piiskan antamisesta vaimolle / miehelle mutta kuinka monet oikeasti harrastavat piiskaamista.
Miten teillä kyseinen toimenpide hoidetaan ja kuinka usein.
Kommentit (17)
Tuo piiskaleikkien tiheys vaihtelee hyvin paljon. Meillä pieni läimäyttely esileikkinä ja seksin aikana kuuluu seksiin käytännössä aina. Varsinaista, oikein kunnolla piiskaamista, harrastamme harvemmin. Silloin, jos on mahdollisuus, ettei meitä häiritä sitä tapahtuu useammin kiihkeimpinä aikoina päivittäin ja hiljaisempina aikoina ehkä vain kerran kuukaudessa.
Tavallisin tapa on, että piiskaan avokämmenellä vaimoani takapuolelle tai sitten nahkaisella monihaaraisella piiskalla, jonka käyttö on meistä kiihottavempaa, mutta siitä saattaa jäädä jäljet muutamiksi päiviksi, joten käyttöä on sen mukaan rajoitettava. Toisinaan myös sidon hänet näissä seksileikeissämme.
Olemme hyvin onnellinen ja tasapainoinen pari. Suhteemme on tasa-arvoinen ja teemme kodin töitä molemmat luultavasti yhtäpajon. Rakastamme yhä vielä monien vuosien ja kahden lapsen jälkeen toisiamme hyvin paljon. Onnellisen suhteemme yksi tärkeä osa on täydellisesti yhteensopivat seksuaaliset tarpeemme. Molemmat nautimme onnellisesta ja kiihottavasta seksistämme, johon erottamattomana osana kuuluvat piiskaamiset ja sitomiset.
Tuolle jollekin, joka kuvitteli tämän johtavan yhä omituisimpiin perversioihin, kerron hänen olevan täysin väärässä. Ei seksuaalisuutemmme ole suuntautunut tietenkään sellaisiin suuntiin, jotka eivät miihota tai kiinnosta meitä. Jonkun kirjoittajan esimerkki eritteistä on meistä kummastakin ajatuksena vastenmielinen. En käsitä, miksi meitä molempia tyydyttävä seksielämä johtaisi johonkin meistä kuvottavaan perversioon. Luulisi pikemminkin päinvastoin. Jos seksuaalielämä ei ole onnellista ja tyydyttävää, niin eikö juuri silloin olisi todennäköisempää ajautua johonkin, josta hakee tyydytystä vajaaseen seksiinsä?
Totta puhut, kyllä pieni leikkimielinen piiskaus piristää kummasti.
Meillä vaimo saa piiskasta pari kertaa kuussa, tavat ja syyt vaihtelee tilanteen mukaan yleensä syynä on jokin "rangaistus" tottelemattomuus, liian vähän seksiä, epäseksikäs pukeutuminen.
Minä annan piiskaa yleensä kämmenellä paljaalle kankulle polven päällä joskus poikkeustapauksessa ruoskalla.
Minulla piiskaaminen liittyy kovaan kiihotustilaan ja silloin vaimo on tietysti tuhma tyttö. Homma hoidetaan niin että kysytään onko hän tuhma tyttö ja tarvitseeko hän siis piiskaa.
Mieluiten piiskaan lähetyssaarnaaja- tai kylkipanoasennossa, haluan katsella häntä kun läimäyttelen. Läimäytän avokämmenellä pakaroille, muutaman kerran kummallekin puolelle ja sen verran kovaa niin että varmasti sattuu. Piiskaaminen antaa minulle ihanaa hyvänolon tunnetta ja yleensä sen jälkeen pitää panna hurjalla rytmillä niin kauan että laukean.
Paras viesti onnistuneesta piiskaamisesta on yhtäkkiä kesken läimäytysten alkava rytmikäs emättimen lihasten syke.
Tavallisesti piiskaan vaimoni perusteellisemmin kerran-kaksi viikossa. Siihen pyritään, että jälkiä pitää olla koko ajan.
Pikku läimäyttely seksin yhteydessä kuuluu aina asiaan samoin kuin muuten vain kesken kaiken saatan komentaa vaimon nojaamaan pöydänkulmaan ja annan pari läpsyä pepulle.
Kurituksen vuoksi ei ole tähän mennessä tarvinut piiskaan tarttua, mutta molemmat tiedämme, että jos turhaa kiukuttelua tai pihtaamista alkaa esiintyä, tilanne korjataan remmillä tai ratsupiiskalla.
Jokainen pariskunta tietysti toimii tavallaan, mutta meillä tulee vaimolle itselleen rauhaton ja vähän hylätty olo, jos piiskaa ei tule tarpeeksi. Tosiaan ehkä kerran viikossa pitää saada piiskaa niin että tuntuu tai muuten ei ole hyvä.
Usein puhutaan myös täällä piiskan antamisesta vaimolle / miehelle mutta kuinka monet oikeasti harrastavat piiskaamista.
Miten teillä kyseinen toimenpide hoidetaan ja kuinka usein.
Aina kun vaimo vähänkin osoittaa merkkejä tajuihinsa tulemisesta ajan autolla hänen ylitsensä.
En saa kunnon seisakkia ilman piiskan apua. Vaimo piiskaa minua aina ennen yhdyntää
vaimolle / miehelle mutta kuinka monet oikeasti harrastavat piiskaamista. Miten teillä kyseinen toimenpide hoidetaan ja kuinka usein.
Usein puhutaan myös täällä piiskan antamisesta vaimolle / miehelle mutta kuinka monet oikeasti harrastavat piiskaamista. Miten teillä kyseinen
toimenpide hoidetaan ja kuinka usein.
Heippa, minä piiskaan aina kun vaimoni niin haluaa,
perseelle ja rinnoille. Olen piiskannut vaimoani kun nain häntä takaapäin, vaimoni saa puheidensa mukaan tupla orkut ja tekeehän se minullekkin villin olon. Ei tässä piiskauksessa voi ruveta vertailemaan mitään paskahommia, muita perversioita kuitenkin.
Meillä on aviolittomme alusta asti ollut selvää että voimakastahtoinen vaimoni piiskaa minua pakaroilleni säännöllisen epäsäännöllisesti. Aluksi hirvitti joutua polviensa päälle peppu paljaana piiskattavaksi.
Vähitellen totuin siihen ja se alkoi kiihottaa kummasti, penikseni jäykisteli, vaimo asetti sen tiukasti reisiensä väliin ja kun vääntelehdin kivusta remmin "laulatessa" takamuksellani sain siemensyöksyn, se oli ja on edelleen hieno tunne, samaan aikaan viiltävä kipu takalistollani kun saan orgasmin.
Tuo juttu alkoi jo seurusteluaikoinamme kun laukesin melkein heti kun penikseni painui hänen vaginaansa.
Siitä suuttuneena jouduin peppu paljaana piiskattavaksi. Nyt kun saan orgasmin sen aikana, yhdyntämme kestää todella pitkään. Tapahtuma johti toiseen ja nahkavyö "pelasti" avioliittomme.
Todella katkeraa lukea näitä juttuja siitä, kun muut tekevät asioita, joita itse kovasti haluaisi, mutta mies ei suostu.
Vierailija kirjoitti:
Todella katkeraua lukea näitä juttuja siitä, kun muut tekevät asioita, joita itse kovasti haluaisi, mutta mies ei suostu.
Muista sitten että olet itse valinnut miehen. Aivan turha raivota sille miehelle, että hänen pitäisi tehdä jotain mitä ei halua.
Onko kukaan muu saanut teininä orgasmia, kun sai kuritusta vanhemmilta? Itseä se alkoi kiihottaa teini-iässä, kun joutui isän polvelle takapuoli paljaana pyllistää. Kun tiesi, että isä näki karvat ja kaikki. Vaikka se sattui, se kiihotti niin että sai pienen orgasmin. Piti huutaa enemmän muka kivusta.
Käyn välillä vanhemman naisen luona seksi llä. Noin 2tai 3 kertaa vuodessa tulee piiskaa tai remmiä. Kun saavun hänen luokse hän ilmoittaa että tänään tulee. Kyllä alkaa heti kihelmöinti ja sen odotus. On tarkoituksella muka unohtanut. Mutta on herättänyt yöllä piiskaamistavarten. Hän on kertonut nauttivansa siitä. Jos olen pyytänyt että ei piiskaisitailaitan kädet tielle. Niin hän sitoo käteni. Kerran hänen luonaan oli hänen siskonsa joka pyysi nähdä kun hän antaa piiskaa minulle.
Voin vain kertoa omasta kokemuksesta exän kanssa: meillä oli etäsuhde, sovittiin ettei erikseen "pämpätä" eli juopotella. Hän ei sitten pitänyt lupausta, sanoin leikilläni, et saat sitten selkään kun tulet käymään mun luona. Unohdin koko asian, hän tuli käymään. Sanoin, et ainiin, munhan piti antaa sulle selkään! :) Läpsin pepulle, ja hän rupesi niinkuin nyyhkimään. Tajusin, et nyt menin vähän liian pitkälle, ja lopetin. Tämä sanoi, et läpsi vielä. Kokeilin, niin hänellä oli pimppi ihan märkänä.
Ja ihan tosi juttu. Ei tosin sitä sen jälkeen "kokeiltu".
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu saanut teininä orgasmia, kun sai kuritusta vanhemmilta? Itseä se alkoi kiihottaa teini-iässä, kun joutui isän polvelle takapuoli paljaana pyllistää. Kun tiesi, että isä näki karvat ja kaikki. Vaikka se sattui, se kiihotti niin että sai pienen orgasmin. Piti huutaa enemmän muka kivusta.
Tukkapöllyn saamisessa ei ollut mitään kiihottavaa, päinvastoin.
Mutta, kun koulussa katsottiin vitos-kutosluokalla video, missä kuvattiin vanhanaikaista koulunkäyntiä, ja jossa poika kysymyksiin väärin vastattuaan joutui laskemaan housut kinttuun ja kumartumaan 90-asteen kulmaan raipasta saadakseen, niin huomasin, että siinä oli jotain. Noihin aikoihin näin muitakin videoiden ja elokuvien pätkiä, joissa annettiin selkään. Tuolloin kurituksesta tuli osa fantasioita, ja olisi joskus kiva päästä kokemaan se turvallisen kurittajan avustamana.
M34
Piiskaleikeistä ei ole enää pitkä matka paskan syöntiin ja muihin perversioihin.