Miksei miehet halua nähdä toista kertaa?
Olen nyt kokeillut myös näitä nettitreffejä, kun en muuallakaan miehiä tapaa.
Lähimpien kuukausien aikana olen käynyt varmaan 6 sellaisilla treffeillä, jotka on menneet mielestäni todella kivasti. Mies on ollut oikein innostuneen oloinen ja on sovittu, että voitaisiin nähdä uudelleenkin. Sitten juttu jää kuitenkin aina siihen!
Mikä ihmeen vika minussa on, kun ei edes toista kertaa voida nähdä??
Treffeillä on juttua riittänyt ja ollut kivaa, olen ok näköinen ja vartaloinen, lapseton.
Pariin kertaan miehet ovat oikein innokkaina olleet, että "joo oli todella mukavaa ja ilman muuta haluan nähdä uudelleen" ja sitä rataa.
Sitten yhteydenpito vain loppuu, tai jos laitain itse jotain, että haluaisitko nähdä niin keksitään ihme tekosyitä.
:( Miten niitä miehiä oikein saa??
Täytyy ilmeisesti olla loppuiän yksin.
Kommentit (11)
olet joka treffeillä kertonut. Työ? Harrastus? Jokin henkilökohtainen asia? Jokin saattaa tuntua hyvältä idealta kertoa sillä hetkellä, mutta myöhemmin toinen saattaa muistaa asian ja perääntyä.
jos sinulla on lapsi/-a. Jotkut miehet taas on niin yli-innoissaan lasteni takia, että väistyn itse nopeasti takaviistoon.
sitäkin, että mieää yhteyttä vielä tapaamisen jälkeenkin muutaman viestin verran ja olen itsekin innoissani, että tästä taitaa vihdoin tulla jotain.
Ja sitten ykskaks kaikki yhteydenpito loppuu.
Enkä ole mitenkään päällekäyvä, muutaman päivän hiljaisuuden jälkeen olen sitten voinut kysyä, että haluaisitko vielä nähdä, jos miehestä ei siihen mennessä ole kuulunut.
Masentavaa!
Ap
Lapsettomat ei jaksa kiinnostaa. Ne kuitenkin haluaa lisää lapsia ja mä en enään lapsia tee. Myös se että naisella on lapsi, auttaa naista ajattelemaan yh-asioita ja että aina asiat hoitojutuissa ei ole niin mustavalkoisia.
Saatat olla esim. yksi kymmenestä, mutta ei auta jos jää vaikka 1. varasijalle, pitää peitota ne kaikki muut.
Miksi sen pitäisi ottaa yhteyttä? Se voi ajatella, että jos nainen on kiinnostunut, niin se ottaa itse yhteyttä.
Varmaankin suurin osa miehistä on vain pilden perässä, eikä edes hakemassa mitään pitempää juttua. Että älä ota itseesi suotta.
mies olisi ujo, niin olen itse sitten lopulta jossain vaiheessa laittanut viestiä, jos miehestä ei kuulu.
Ja silti ei siitä seuraa ikinä mitään uutta tapaamista.
Aina on kymmenen jonossa joista valita, jos treffikumppani ei miellytä. Monelle käy näin ihan huomaamatta, itsekin sorruin alussa siihen että tyrmäsin ihan mukavalta vaikuttavia miehiä milloin milläkin perusteella vain sen epämääräisen fiiliksen takia, että jossain on kuitenkin vielä parempi. Nykyään noi kuviot on jo sillä tavalla nähty että tiedän mitä tahdon ja osaan nopeasti jo sanoa kiinnostaako mies vai ei, jos ei en ala venkoilemaan vaan sanon ihan suoraan (en tietenkään jos on molemminpuolinen konsensus ettei haluta enää tavata, mutta jos toinen ehdottaa uutta tapaamista).
Mutta vika ei välttämättä ole sinussa ollenkaan. Ottaa aikaa ja vaivaa seuloa ne helmet tuolta, mutta kyllä niitäkin sitten välillä tulee vastaan. :)
mikä auttaisi. Minulla oli päinvastainen ongelma, miehet olisivat halunneet nähdä uudestaan, minä en. Yksi tampio laittoi vielä yli vuoden päästä viestiä vaikka en aiempiinkaan aneluihin ollut vastannut.