Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söitkö runsaasti d-vitamiinia raskausaikana? Miten lapsi voi?

Vierailija
08.02.2011 |

Itse söin 125 mikroa päivittäin (paitsi kesällä vain harvakseltaan). Terve, täyden kympin tyttö, jolla iho on erinomainen ja jota hoitaja aina ihailee :). Tyttö nyt 5kk. Miten muilla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin raskaus multitabsia. Nyt imetän ja syön 50-100 mikroa päivässä. vauva 6kk hyvä iho, ei kipeänä ollut jne..

Vierailija
2/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve ja potra tyttö tuli. Eikä vieläkään ollut mitään sairasteluja. Lapsi nyt 7kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve poika oli,ja nyt 2v 7kk ja ollut tosi terveenä vaikka päiväkodissa jo vuoden ollutkin. Tosin annoin hänellekin jo vauvaiästä asti enemmän D-vitskua kuin suositellaan.

Tuntui että tämä viimeinen raskaus oli muutenkin parempi ja siitä "parannuin" nopeammin kuin neljästä edellisestä vaikka ikää mula jo onkin melkein 40.

Aiemmin kun en D-vitamiinista tiennyt yhtään mitään.

Vierailija
4/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalla on hyvä iho ja on ollut todella terve. Nytkin annan vain normaalin 5 tippaa vitamiinia vauvalle.

Vierailija
5/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi tablettia päivässä ja siitä tulee 400 mikrogrammaa D-vitamiinia päivässä. Apgar pisteet 9/10, tosin en usko, että D-vitamiini korreloi niihin, vaan kyse on ihan muista asioista. Meidänkin vauvan iho on hyvä, nyt talvella pientä kuivumista, jota olen hoitanut perusvoiteella. En usko yhtään, että D-vitamiinilla on tässä merkitystä.

Vierailija
6/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi hyväihoista ja muutenkin tervettä ja helppoa lasta. Kaksi atoopikkoa, jotka sairastelee helposti muutenkin ja on haastavia. Heidän (kaksoset) raskausaikana söin säännöllisesti E-epaa ja olen miettinyt, että kannattikohan...

Taitaa olla tuurista kiinni suurin osa, mutta toki noita miettii. Tutkimuksen mukaan syys-lokakuussa syntyillä suurin alttius allergioihin, joten se koitui kai kaksosten kohtaloksi.

Vierailija
7/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuski noissa tabuissa on 200!!

kaksi tablettia päivässä ja siitä tulee 400 mikrogrammaa D-vitamiinia päivässä. Apgar pisteet 9/10, tosin en usko, että D-vitamiini korreloi niihin, vaan kyse on ihan muista asioista. Meidänkin vauvan iho on hyvä, nyt talvella pientä kuivumista, jota olen hoitanut perusvoiteella. En usko yhtään, että D-vitamiinilla on tässä merkitystä.

Vierailija
8/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin Multitabsin raskausvitamiinia, enemmän ja vähemmän säännöllisesti. Menetimme lapsen 2 kk ikäisenä.

Tosin, vitamiineilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Vierailija
9/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella atooppinen iho pariviikkoisesta ja astma todettiin 1,5vuoden iässä.

En syytä D-vitamiinia asiasta.

Vierailija
10/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan upeita kympin lapsia silti

Vierailija
11/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on terve ja hyvinvoiva 7kk poika. ja ihokin on täydellinen.

Vierailija
12/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kumpanakin raskausaikana olen syönyt suositeltavat D-lisät ja lisäksi kohtuuterveellinen maitoa ja kalaa sisältävä ruokavalio.

Ekalla iho on hyvä ja toisella atooppinen. Muuten perusterveitä lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän