Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika jännä, että noilla nutrileteilläkin pysyy nälkä poissa aina parisen tuntia...

Vierailija
08.02.2011 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on ihan sama mitä syö, kunhan syö 5-6kertaa päivässä, noin 3tunnin välein!? Vaikka söisit aamupalaksi pekonia ja munia, niin sulla on nälkä muutaman tunnin kuluttua.. vaikoeikö? :o

On sillä nyt aika paljon väliä mitä syö. Mulla keskimäärin kolme ateriaa päivässä, aamiainen n klo 7.00-8.00 välillä, päivällinen n klo 17.00 ja illalla vielä pientä n 21.00 kieppeillä. Jos on kovin kevyt aamiainen saattaa päivällä mennä pähkinöitä tai kermapurkki juotuna. Toisinaan on sitten päiviä, jolloin syön vain kerran eli päivällisen. Kolmen tunnin välein syöminen ei kyllä ole tervettä. Eihän verensokeri ehdi asettua hetkeksikään ja hammaslääkäritkin varoittelevat jatkuvasta napostelusta.

Vierailija
2/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä tottakai nutriletit nälkää pitävät, niissä on kuitenkin paljon ravintoaineita. Ja mä olen kyllä samaa mieltä kuin tuossa edellä: miksi ei saisi olla nälkä välillä?? Se on jotenkin se virheellinen ajatusmaailmalla nykyihmisillä, aina pitäisi olla kylläinen, vähänkin jos on nälkä niin pitää heti syödä jotain. Se ei ole tervettä, kyllä ihmisellä pitääkin/saakin välillä olla nälkä, ei se ole mikään hirveä juttu mikä pitää samantien saada pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketoosissa nälän tunne katoaa tai ainakin vaimenee

Vierailija
4/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa juuri eilen joku kirjoitteli siitä, että mitä sitten jos on lentokone vasta myöhään illalla perillä määränpäässään niin minne mennä syömään?! En tajua en, eihän myöhään illalla/yöllä enää syödä mitään, sitä mennään nukkumaan! Ei ihme että ihmisillä on niin paljon ylipainoa kun pitää olla kokoajan puputtamassa.

Vierailija
5/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nutraankin. Mä en karppaajana sais mitenkään juotua kermaa, oot sä sissi! ;)

Vierailija
6/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on ihan sama mitä syö, kunhan syö 5-6kertaa päivässä, noin 3tunnin välein!? Vaikka söisit aamupalaksi pekonia ja munia, niin sulla on nälkä muutaman tunnin kuluttua.. vaikoeikö? :o

On sillä nyt aika paljon väliä mitä syö. Mulla keskimäärin kolme ateriaa päivässä, aamiainen n klo 7.00-8.00 välillä, päivällinen n klo 17.00 ja illalla vielä pientä n 21.00 kieppeillä. Jos on kovin kevyt aamiainen saattaa päivällä mennä pähkinöitä tai kermapurkki juotuna. Toisinaan on sitten päiviä, jolloin syön vain kerran eli päivällisen. Kolmen tunnin välein syöminen ei kyllä ole tervettä. Eihän verensokeri ehdi asettua hetkeksikään ja hammaslääkäritkin varoittelevat jatkuvasta napostelusta.

säännöllisesti 2-3 tunnin välein PIENIÄ annoksia. Silloin verensokerit ei nimenomaan pääse heittelemään ja aineenvaihdunta saattaa kiihtyä.

Minkäköhän takia kaikissa laitoksissa (mm. vanhainkodit) syödään väh. 5 krt. päivässä? Koska ravintosuositukset sanovat niin.

Myöskin rippileireillä yms. syödään 5 krt. päivässä.

Sehän on terveydelle haitallista, jos syö vain yhden kerran päivässä, koska yleensä sitten syödään isoja ja epäterveellisiä annoksia ja se aiheuttaa lihavuutta ja verensokereiden heittelyä sekä huonoa oloa.

Vierailija
7/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon havainnut, että nuo parin tunnin välein syöjät on melkein poikkeuksetta lihavia, jotka parustelevat syömistään juuri verensokeriheilahteluilla. Terveellä ihmisellä ei verensokeri edes laske liian alas! Ravintosuositukset tulevat muuttumaan, ne on auttamattoman vanhanaikaisia.

Vierailija
8/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, tosi vähän. Tässä sellainen peruspäivä:

aamiainen: kuppi kahvia ja rasvaton jugurtti

lounas: kanaa tai kalaa (n. 100-150g) ja salaattia (ihan siis perusvihreäsalaatti, ei mitään kastikkeita)

välipala: kahvia/teetä ja yksi hedelmä

päivällinen: samoin kuin lounas

iltapala: pari viipaletta keittokinkkua ja juustoa sekä vihanneksia.

Ei pääse paino nousemaan eikä tule myöskään nälkä missään vaiheessa päivää. Jossain vaiheessa söin olosuhteiden pakosta vaan pari kertaa päivässä (joskus ekan kerran vasta klo 16), silloin paino nousi heti lyhyessä ajassa pari kiloa.

Vierailija
9/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan koko ajan ei tarvitse olla kylläinen tai työntää suuhunsa jotakin.

Vierailija
10/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kun syö niin heti iltapäivällä tuppaa nälättämään niin ettei meinaa jaksaa päivällisaikaa odottaa.

Vierailija
11/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko päivän. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän