Missä oli isä?
Kommentit (22)
Jotkut ihmiset tekee ihan öisinkin töitä. Ja sunnuntaisin. Ajatteles.
kaikki Suomen isät tekee töitä vaan klo. 8-16? Et vissiin oo kuullut vuorotöistä?
Tuskin on hoitsu kuitenkaan. Kyllä ne yleensä isät tekee 8-16
Ja on hoitsuja miehiäkin. Ja onhan lääkärit. Mutta noin muilla aloilla miehiä paljon vuorotöissä, esim. tehtaat, postinjakelu, teiden auraus, yrittäjät, bussi- ja taksikuskit jne. Minä ainakin tunnen enemmän miehiä jotka on vuorotöissä kun klo 8-16
Nytkin mieheni on ollut töissä eilisestä klo 8 lähtien ja on vieläkin.
Ja mitä väliä missä isä oli? Eronnut? Kuollut? Ulkomailla? Rakastajattaren luona? Lenkillä? Kaupassa?
Oma miehesi siis ei käy töissä ja nyhjää aina kotona.
Herra jestas! Tarviiko miehen olla kotona 24/7, jos siis ei ole töissä tai kaupassa!? Nuija...
rakastajatteren luona. Sitähän ap ajatteli.
nyt mitenkään ollut tarpeellinen?
sattuu olemaan palomies. Niistä lähes kaikki on miehiä ja tekee vuorotöitä.
Myös omista kollegoistani suuri osa on miehiä; olen ensihoitaja.
Mutta missä oli mummo ja eno?
toivottavasti ap tajusi miten typerä aloitus..
Nyt täytyykin alkaa miettiä missä ihmeessä mun mies oli eilein illalla, töissä sen piti olla, mutta...
Uutisesta lainattua:
"Hän [paloesimies] on tyytyväinen, että paikalle soitettiin välittömästi apuvoimia eikä yritetty kaivaa poikaa lumen alta omin voimin.
- Poika oli tukalassa paikassa, ei hän sieltä omin tai naapureiden voimin olisi päässyt mihinkään."
Pikkasen jo laittoi miettimään, että josko sittenkin ap on oikeasti sitä mieltä, että miehet on töissä vain 8-16....Mutta provohan tämä oli.
Pikkasen jo laittoi miettimään, että josko sittenkin ap on oikeasti sitä mieltä, että miehet on töissä vain 8-16....Mutta provohan tämä oli.
:D pitääkin ratsata kännykät ja taskut kun tulee kotio
mun mies oli töissä koko viime yön! =( Eikä oo hoitsu... Mitä tässä nyt pitäisi miettiä?
Varmaankin oli rakastajatteren luona. Sitähän ap ajatteli.
Mä luulen että ap ajoi takaa sitä, että äiti on yh. Sitä en sitten tiedä, onko (ap:n mielestä) isä pettänyt ja lähtenyt syöjättären matkaan, vai onko äiti munahaukka, jolle uusi mies oli tärkeämpi kuin suhde lapsen isän kanssa.
Miksi sillä on jotain väliä? Iskä olis kaivanut pojan esiin vai?