Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannustalo aurora?

Vierailija
07.02.2011 |

Mitä mieltä olette...meitä kiinnostaisi kolmikerroksisena yhteispinta-alaa tuli yli 300neliötä.. Onko kukaan rakentanut kannustaloa?miten asiat suijuivat?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustalon kanssa toimitukset sujivat hyvin ja ajallaan. Olimme tyytyväisiä. Talopaketti on hinnakas, mutta sisältää tavaraa runsaasti. Kannustalot ovat koristeellisia, joten jos rakennutat, hintaa tulee, koska erityisesti Aurorassa tulee koristeeksi listaa listan päälle ja pilareita paljon. Työtuntien määrä siis on melkoinen. Ja aikaa menee rakennuttamisessakin enemmän kuin vastaavassa, yksinkertaisemmassa mallissa.

Jos itse rakennat, niin hinta pysyy kyllä ihan kohtuullisena.Upea talo, hyvä toimittaja. Suosittelen!

Vierailija
2/3 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tontin koko mietityttää kuinka iso tontti kannattaisi olla jotta pääsisi oikeuksiinsa...onko 5000neliötä riittävä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä hengessä neuvoteltiin toimitusajan muutos. Meitä helpotti kovasti, kun he vaivautuivat sumplimaan niin paljon, että vaihdettiin toimitusaikoja päittäin seuraavan viikon pystytyksen kanssa.

Vähän jostain muutoksesta piti pitää kiinni härkäpäisesti, ennen kuin selvisi, että talotehtaalla ei ollut toimittajaa muutoksessa tarvittavalle rautapalkille. Kun se selvisi ja luvattiin hankkia palkki itse, niin siihen loppui mutinat, ja homma sujui taas meille mieleisesti.

Pohjaratkaisun muutostöissä oli kyllä vähän jähmeyttä silloin suunnitteluvaiheessa. Sieltä tuli turhan hitaasti takaisin aina seuraava versio piirustuksista. Meillä oli iso talo ja muutoksia viitisenkymmentä, joten kaikki ei osunut kohdilleen ihan kerrasta. Mulle se oli itsestäänselvää, että asia vaatii vähän viilailua. Mutta talotehtaalta päin reagoivat muutospyyntöihin niin hitaasti, että lopussa heille tuli jo kova kiire, että saivat piirustukset ajoissa valmiiksi.

Mutta ajoissa tuli valmista ja kaikki saatiin kyllä kohdilleen meitä miellyttävällä tavalla. Eli pari pientä stressihetkeä oli, mutta nekään eivät oikeasti olleet mitään ongelmia vaan lähinnä neuvottelutilanteita. Ja sen verran näistä asioista puhuttiin jo talopakettien kilpailutusvaiheessa, että samoista palkeista yskivät jo silloin muutkin talotoimittajat.

Kyllä minä ihan suositella voin Kannustaloa. Tietenkään muista ei ole kokemusta, mutta ainakin voin sanoa, ettei mikään asia ole jäänyt harmittamaan.

Ja meidän talopaketti ei kyllä ollut kalliimpi kuin muilla toimittajilla. Päinvastoin, me valittiin Kannustalo sen vuoksi, koska se pärjäsi kilpailussa muille toimittajille.