Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No entäpä 170 cm pitkät, normaalivartaloiset, paljonko painatte?

Vierailija
07.02.2011 |

Mä tunnen itseni ihan meganorsuksi jos painosta puhutaan. Olen 170 pitkä ja painan 79 kg. Kuitenkin vartaloni on ihan ok, sopivasti peppua, rinnat 75 C ja vyötärö selvästi alle 80 cm vaikka mitä turvottavaa söisi :) BMI on ylipainon puolella, mutta liikun 6 päivänä viikossa: kestävyysjuoksua, spinningiä, bodypumpia.

Vaatekoko on 38-42 mallista ja merkistä riippuen, päärynäinen olen eli usein yläosa 38-40 ja alaosa 40-42.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä n. 61 kg, painoni voi nopealla aikavälillä heitellä jopa 4 kg suuntaan ja toiseen. Kerään kaiketi nopeasti nestettä, ahmimispäivät näkyvät hetkelliesti ja lisäksi kuukautiskierron vaihe vaikuttaa.

"Normaali" painoni on n. 59 kg. Mitat ovat suunnilleen 88-69-95.

Olen melko tyytyväinen ylävartaloon, lihaksiakin on ja maha on litteämpi kuin nuorena, kiitos pilateksen, bodypumpin ja salitreenin. Hartioissa voisi olla vähän enemmän muotoa.

Peppu sen sijaan on ikuinen murheenkryyni. Selluliittia on toki vähemmän kuin silloin, kun painoin 70 kg, mutta kokonaan siitä eroonpääseminen ei ole onnistunut ahkerasta treenaamisesta huolimatta.

Vierailija
22/28 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaan silti.

Pituus 168 ja painan 59-60kg. Olen tyytyväinen omaan ulkonäköön, ainahan sitä voisi parantaa, mutta tässä painossa on helppo pysyä, eikä vaadi kamalasti työntekoa ja ruokavalioon mahtuu herkkujakin. Olen 35 vuotias, joten kaipa sitä tässä iässä on itselleen jo armollisempi. Vaatekoko on s-m tai 36-38, alaosan ollessa isompi. Liivikoko 70c.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

171 cm, 71 kg.

Mulla on kapeat kasvot ja hartiat, ohuet käsivarret, paino kertynyt keskivartaloon eli pömppömaha, iso takapuoli. Lisäksi isot rinnat.

Olen kuitenkin tyytyväinen muotoihini. Olen pudottanut painoa lähes 20 kg joten nyt on hyvä.

Yläosa 38-40, alaosa 40-42, rintsikat 75 E.

Vierailija
24/28 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatekoko 40.

Vierailija
25/28 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-mallinen (92-64-96) vaatekoko 36-38. Urheilullinen, joten korkeahkosta painosta (ennen lapsia painoin aina alle 55kg) huolimatta ei ole löysää. Ikä 35 ja 2 lasta.

Vierailija
26/28 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärö 76cm, kuppikoko 70E. Vaatekoko vaihtelee valmistajasta riippuen 36-40, farkkujen tuumakoista nyt puhumattakaan!

Synnytyksen jälkeen keho ei ole enää samalla tavalla kiinteä, vaan löysää löytyy. Ja istuessa mahan kohdalle tulee sellainen pussi, joka ei taida koskaan kadota :(

Tiimalasivartalo siis ja isojen rintojeni takia näytän hoikemmalta (vs. pienirintaiset).

Ja synnytyksen jälkeen paino muuten tippui tuskastuttavan hi-taas-ti takaisin normilukemiin...

Vierailija
27/28 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennen raskautta painoin 64 kg, mikä on minulle mielestäni hyvä paino. Pysyn tuossa painossa helposti, jos harrastan sekä hyöty- että kuntoliikuntaa säännöllisesti enkä joka päivä herkuttele. Syödä saan muuten ihan reippaasti. Vaatteet on kokoa 36-40 riippuen merkistä ja rintsikat 75B.

Olen aikuisiälläni painanut 55-70 kg ja alle 60-kiloisena olen mielestäni ruipelon näköinen ja lähempänä 70 kg näytän ihan hyvinvoivalta ja nätiltä, mutta reisien ja pepun paksuus ärsyttää. Mahan kohdalle ei kerry suuremmin läskiä. Olen kolmen aikaisemman raskauden jälkeen palautunut kohtuullisen nopeasti normaaleihin mittoihin, vaikka olen ottanut 15-18 raskauskiloa. Toivottavasti palaudun nytkin.

Vierailija
28/28 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekoko 38 - 42 mallista riippuen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan