No entäpä 170 cm pitkät, normaalivartaloiset, paljonko painatte?
Mä tunnen itseni ihan meganorsuksi jos painosta puhutaan. Olen 170 pitkä ja painan 79 kg. Kuitenkin vartaloni on ihan ok, sopivasti peppua, rinnat 75 C ja vyötärö selvästi alle 80 cm vaikka mitä turvottavaa söisi :) BMI on ylipainon puolella, mutta liikun 6 päivänä viikossa: kestävyysjuoksua, spinningiä, bodypumpia.
Vaatekoko on 38-42 mallista ja merkistä riippuen, päärynäinen olen eli usein yläosa 38-40 ja alaosa 40-42.
Kommentit (28)
Jos mittasi ovat nuo niin hyvässä kunnossa olet. Ilmeisen hoikka.
Itse olen 175 cm ja 70 kg ja koko on 40. Ja vyötärökin on paksumpi kuin sinulla.
Olen 175c ja 63kg. Eli kai ihan normaalivartaloinen.
minä olen 170 cm pitkä ja painan 56 kiloa.
Rinnat on kokoa 75A. Tosi pienet ruippanat. Kolmea lasta imettäneet.
Maha on litteä. Olen vähän löysänahkainen sillä en harrasta liikuntaa. Pitäisi varmasti niin kiinteytyisin.
Selluliittia löytyy reisistä ja perseestä.
Ja olen hoikka kaikilla mittapuilla (paitsi painossa). Olen kyllä naiseksi suht lihaksikas ja pitkäraajainen, rinnat B-kuppia. Vaatekoko on yläosa 36 - 38 (habat+olkapäät ei aina meinaa mahtua) ja alaosa 38.
yläosat 38 (harteita löytyy) alaosat 34-36.
Liian laiha.
Urheilen 3-4krt/vkosssa, sopusuhtainen
Nuorempana yritin tosissaan laihduttaa ja pääsin 70kg. Nyt kun olen jo 36v niin hyväksyn itseni 75kg painavana. Teen fyysistä työtä ja muutenkin liikun paljon ja monipuolisesti. Käytän aika reilun kokoisia vaatteita, jopa L-kokoa ja 42. En pidä kiristävistä vaatteista. Mielestäni olen liian lihaksikas. Enemmän niitä häpeän kuin ylimääräistä läskiäni. Rintaliivien koko on tuo sma 75 C ja se läski kertyy reisiin ja lantiolle.
46v, raskauksia ennen 63-64kg. Tällöin olin aika hyväkuntoinen, lihaksikkaampi. Nyt "löysämahaisempi" ja muutenkin liian vähäisen liikunnan ja iän kertymisen takia kaikkea muuta kuin timmissä kunnossa. (molemmat raskaudet yli 40 v:na eli palautuminen ei varmaan samanlaista kuin nuorempana olisi ollut, vaikka raskauskiloja tuli juuri suositeltava määrä). Näillä lihaksilla pitäisi painoa olla vähemmän.
Olin "pahimmillani" viime syksynä 68 kg ja aloin olla jo pyöreä, vaikka vyötärö onkin tallella. Mutta tuli makkaraa rintojen alle jne.
Ja hauska tuo "on kädet ja jalat = normaalivartaloinen", tottahan se on. :)
Tässä vähän omaa painohistoriaa. Mulla pituutta 170 cm ja nuorna likkana painoin 58 kg (ja olin liian läski, mielestäni!). Vakiintumisen myötä se nousi tuonne 68 kiloon, ja ajattelin aina, että 70 on mulle se raja, että sen yli ei saa päästä, ihmettelin aina että miten ihmiset päästävät itsensä lihomaan, eikö niillä ole mitään taikarajaa, jonka yli ei saisi mennä. No, silloin tällaisilla asioilla oli enemmän merkitystä...
Synnärillä 8 v. sitten punnittuna painoin 82 kg, ristiäisiin mennessä olin 70 kilossa. Yhdessä vaiheessa jouduin syömään muutaman vuoden kortisonia, jonka myötä paino nousi 82 kiloon, se oli ahdistavaa. :( Laihdutin kuitenkin sitten 4 kuukaudessa painon takaisin 74 kiloon, josta parin vuoden sisällä se vielä laski ja vakiintui moneksi vuodeksi 72 kiloon.
Jälleen uuden suhteen aloittaessani paino nousi 75 kiloon, jota tammikuussa lähdin pudottamaan. Sen jälkeen en ole vaa'alla käynyt, mutta eiköhän jokunen kilo ole lähtenyt, vaatteista päätellen. :) 70 kg tavoite, takaisin haamurajaan...
Paino on jakaantunut melko tasaisesti ja "naisellisesti", olen ihan tyytyväinen kuitenkin. Lenkkeilen päivittäin ja kunto on ihan hyvä.
Vaatteista käytän mielelläni kokoa L-XL, riippuu mallista, en halua pukeutua liian tiukkoihin vaatteisiin. Liivien koko 85 C, housujen tuumakoko 32.
169 cm ja 69 kg ja en juuri liiku muuta ku hyötyliikuntaa. En ole mistään kiinteä, vaan läskiä löytyy joka paikasta. Vatsanympärys leveimmältä kohdalta 92 cm ja kapeimmalta noin 80 cm, lantio on 107 cm. Rinnat pieni B. Kaksoisleukaakin löytyy. En ole yhtään tyytyväinen!
Treenaan ja olen lihaksikas, kaikki mahdollinen ylimääräinen iskee peppuun ja reisiin. Vyötärö on alle 70cm, rinnat 70B, mutta lantionympärys 90cm... Olen siis päärynä ja jos haluan näyttää hyvältä, on pidettävä huoli kunnon lihaksista yläkropassa ja riittävästä kiinteytyksestä alakropassa.
Hassua on, että vasta 3-kymppisenä kolmen lapsen äitinä olen oikeasti tyytyväinen vartalooni...
muuten hoikka mutta vy on 81 cm. Liikun aika paljon ja lihastakin on.
pitkä, hoikka, vähän ylimääräistä tosin vatsan kohdalla, tavoite päästä 68 kg (paino ennen lapsia oli 66 kg, mutta siitä en edes enää haaveile), vaatekoko 40-42
Olen 172cm pitkä ja painan 63-64kg. Haluaisin painaa 61-62kg, mielestäni tässä kohtaa on juuri se ero, etten mahdu enää lempivaatteisiini. Pari ylimääräistä kiloa tuli alkutalvesta sairastaessa. Harrastan kestävyysliikuntaa (juoksu, hiihto) 4-5 kertaa viikossa.
Ja painan 62 kg. Omasta mielestäni sopiva.
Vyötärö 71 ja lantio metrin... C-kupin rinnat.
olen kokoa 38. pituus siis 170cm