Onko kenelläkään myytävänä näitä kirjoja: Ihminen. Fysiologia ja anatomia ja Etiikka hoitotyössä?
Kommentit (14)
Mä voisin olla kiinnostunut, jos aloittaja ei kirjaa ostakaan. Laita viestiä: ketonanu(at)hotmail.com
ja nyt tajusin, etten tarvitsekaan sitä.. Oli vielä tajuttoman kalliskin (125€) Periaatteessa voisin myydä, mutta en kyllä kovalla tappiolla.
Ajattelin, että voisin käytetyn ostaa esim 50 eurolla.
Täytyy jatkaa etsintää.
T: Ap, joka huhuilee lisää kirjojen omistajia
Myisitkö?
Saan huomenna tietää, saanko ostettua kirjan halvalla uutena, jos ei onnistu, niin olisiko kiinnostunut myymään?
Ihmisen fysiologia ja anatomia -kirjaa, niin mulla olis vuoden 90 painos :)
Mut toisaalta en taida myydä sitä. On ihan hyvä lääkärikirja kun on sen kertaalleen päntännyt ulkoa pääsykokeisiin.
2009 painos. Jos ap sinua kiinnostaa, niin laita vaikka tähän ketjuun spostiosoite.
Avaan huomenna tätä varten s-postin ja ilmoitan sen tähän ketjuun,jos en saa tutun kautta.
Olisiko 50 euroa ok?
Ja joo, kätilöksi halajan.
Avaan huomenna tätä varten s-postin ja ilmoitan sen tähän ketjuun,jos en saa tutun kautta.
Olisiko 50 euroa ok?
Ja joo, kätilöksi halajan.
Tulen huomenna lukaisemaan tämän ketjun.
t. 10
Onkos sulla vielä toi kirja? voisin ostaa :)sähköpostia kristi_miau@hotmail.com tai txt tai soita 0404111936
T:Kristiina
Onkos sulla vielä toi kirja? voisin ostaa :)sähköpostia kristi_miau@hotmail.com tai txt tai soita 0404111936
tutulta.
Toivottavasti jaksat kaivaa ketjun vielä parin päivän päästä! Mä nostelen sitä.