Hirveitä nuo suomalaismiehet!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/14-vuotias%20poika%20raiskattiin%20Ou…
Kaikki samanlaisia! Kyllä niitä saa pelätä!
Kommentit (26)
kuuluu;jos suomalaiset miehet ovat niiiin väkivaltaisia,niin miksi ihmeessä niitä tarvitsee lisää hankkimalla hankkia lisää ulkomailtakin??
Kaksi miestä raiskaa alaikäisen pojan! Toivottavasti jäävät kiinni. Pääsevät sitten vankilaan ja saavat itse olla siellä perse pystyssä! Tai niinhän sitä luulis...kiitos vaan tämän Suomalaisen loistavan oikeudenkäytännön saavat mokomat mulkut korkeintaan ehdollista!
En ymmärrä miten tääkin keskustelu meni taas tällaiseksi mamut vs Suomalaiset. Mulle on ihan sama kumpia nuo raiskaajat on. Sikoja ne on jokatapauksessa!
Suomi on kärkimaa länsi-Euroopassa perheväkivaltatapauksissa.
Pidetään lippu korkealla että meidän peruspersumiehet pysyy myös ykköstilalla vastaisuudessa perheidensä pahoinpitelyssä.
Tämä pikku raiskaustapaus on mukava uusi polku. Hyvä Suomi ja suomalaiset MIEHET!
Olen tavis. Teen työtä, hoidan kotiamme ja lapsiamme. Samoin tekevät tuntemani suomalaiset miehet. Ihmettelen mitä osoittelevaa törkyä täällä saa kirjoitella vailla järkeä ja vastuuta.
Jos omat kokemuksesi suomalaisista miehistä rajoittuvat renttuihin niin mieti valintojasi äläkä syytä kaikkia suomalaisia miehiä.
Joku tehtailee maahanmuuttaja aloituksia, samaan aikaan alkaa tulemaan suomalaisista aloituksia ja samanlainen provo tyyli kaikissa. Aikamoinen sattuma että tulet yhtäkkiä tällaisen aloituksen tekemään...
Oikein odotan milloin pääsen seuraavan kerran raporoitamaan tänne suomalaisen väkivallanteoista.
Hyvähän se on ihmisten tietää!
Kuten ihmisten on hyvä tietää ettei sinisilmäisesti kannata maahanmuuttajinkaan luottaa.
Uutisia jos laitetaan nettiin, niistä keskustellaan. Ei välttämättä vauva palstalla, mutta jossakin.
Suomalaisistakin on tänne laitettu uutisia. Kuten maaahanmuuttajista. Maahanmuuttaja uutiset menevät siinä vaiheessa riitelyksi ja tappeluksi, kun sinne mennään puolustelemaan. Kaikki osapuolet omia näkemyksiään.
Suomalaisten uutisiin ei reagoida niin voimakkaasti, koska ne ovat arkipäivää täällä. Kyllä maahanmuuttajienkin rikokset muuttuvat arkisiksi kun aikaa kuluu. Tällä hetkellä maahanmuutto keskustelu on pilvissä, joku on sen huomannut ja ottanut kohteeksi.
Suomalaisten rikokset tosiaan tuskin enää pilviin kohoavat. Ellei sitten tapahtu esim. kouluampuminen.
Kaksi miestä raiskaa alaikäisen pojan! Toivottavasti jäävät kiinni. Pääsevät sitten vankilaan ja saavat itse olla siellä perse pystyssä! Tai niinhän sitä luulis...kiitos vaan tämän Suomalaisen loistavan oikeudenkäytännön saavat mokomat mulkut korkeintaan ehdollista!
En ymmärrä miten tääkin keskustelu meni taas tällaiseksi mamut vs Suomalaiset. Mulle on ihan sama kumpia nuo raiskaajat on. Sikoja ne on jokatapauksessa!
Aivan älyttömiä tällaiset keskustelut. Vaikka jokainen vallan mainiosti tietää että kaikkialla on rikollisia! Ja rikoksen raakuutta ei voi vähätellä, olipa rikollinen minkämaalainen tahansa.
Oikein odotan milloin pääsen seuraavan kerran raporoitamaan tänne suomalaisen väkivallanteoista.