Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G yli 10 v yhdessä olleille! Montako eri HIUSTYYLIÄ sinulla on ollut tänä aikana?

Vierailija
07.02.2011 |

Itselläni ollut lähes sama hiustyyli eli pitkähköt tai puolipitkät, välillä sivuilta kerrostetusti leikatut punertavaksi värjätyt (oma hiusväri on tummanruskea) hiukset.

Mies välillä kuittailee, että voisin joksus räväyttää ja muuttaa hiustyyliäni.

Itse tykkään hiuksistani juuri näin, joten miehen toivetta en lähde toteuttamaan ainakaan näillä näkymin :)

Yhdessä oltu reilu 13 vuotta ja itse olen 40v. jos sillä nyt on merkitystä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on keskimäärin joka vuosi erinäköinen look. On ollut punaista, mustaa ja vaaleaa, pitkää, puolipitkää ja ihan lyhyttä. Just nyt oon lyhyen punaisen jälkeen puolipitkä blondi :)

"Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa..." *hyräilee*

Vierailija
2/14 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla on ollut aika lailla samanlainen hiustyyli yli kymmenen vuotta. En värjää hiuksiani koskaan (minusta se on ruman näköistä), eikä ohuita hiuksia ihan hirveän monella tapaa saa leikattua, jos niissä haluaa pitää pituutta edes jonkin verran. Ei ole kukaan valitellut, eikä se mitään muuttaisi, vaikka valittaisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri vaihtuu ja pituus/malli myös.

Kun kaikki on mahtavasti niin olen blondi ja puolipitkällä tukalla

Vierailija
4/14 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää hiuksiani koskaan (minusta se on ruman näköistä)

Samaa mieltä, itsevärjätyt hiukset kyllä näkee kaukaa! Kampaaja osaa värjätä hiukset niin, että ne näyttää hyviltä, maksan mieluusti ammattilaiselle työstänsä.

Vierailija
5/14 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ollut kuitenkin puolipitkät/pitkät hiukset, ikinä ei ole ollut lyhyitä. Mutta väri on vaihdellut vaaleasta lähes mustaan, nyt tosin viimeiset 10v ollut lähes sama tyyli vaaleat raidoitetut puolipitkät hiukset.

Vierailija
6/14 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset on uusiutuva luonnonvara ja siksi helppoa ja nopeaa vaihtelua näppärästi saatavilla.

Vierailija
7/14 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiustyylejä on ollut melkoisen monta, samoin värejä. En osaa edes laskea montako...

Vierailija
8/14 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavatessamme mulla oli vahvasti senhetken tyyli, kaverini oli kampaaja ja kokeili päähäni milloin mitäkin uutta linjaa.Mulla oli toispuoleinen leikkaus, lyhyempi puoli siiliksi leikattu ja siinä sähkönsinistä väriä, niskastakin tais olla aika lyhyt. Oujee, ihan samalla mallilla en ole tosiaankaan jatkanut :-)

Kasvatin pidemmäksi, luonnonkihara oli jonkun aikaa. Sitten tuli permanenttiaika eli pientä tiukkaa kiharaa pää täynnä, aika reilusti pitkät hiukset oli silloin.

Välillä on leikattu lyhyemmäksi ja taas annettu kasvaa. Nyt on harteille ulottuva malli, oma luonnosäkkärä taas mutta värjätty. Harmaata on jo yli puolet päästä, en tosiaankaan anna olla siis oma väri. Näyttäisin varmaan reilusti viiskymppiseltä harmaineni.

Kupariruskea tai sinnepäin taitaa olla sävyn nimi. Välillä oli pitkään mahonginpunaista ja jopa lilaantaittuvaa mustaa. En enää pidä niin vahvoista väreistä.

Vierailija
9/14 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, itsevärjätyt hiukset kyllä näkee kaukaa! Kampaaja osaa värjätä hiukset niin, että ne näyttää hyviltä, maksan mieluusti ammattilaiselle työstänsä.

mutta tyttäreni värjää ja leikkaa hiuksensa itse. Kampaajatuttavamme ja monet muut tuttavamme ihastelivat just tytön hiuksia ja utelivat millä kampaajalla tyttö käy, kun oli niin upea väri ja malli. Eli eipä sitä todellakaan aina huomaa kuka ne hiukset värjää.

Vierailija
10/14 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tyttäreni värjää ja leikkaa hiuksensa itse. Kampaajatuttavamme ja monet muut tuttavamme ihastelivat just tytön hiuksia ja utelivat millä kampaajalla tyttö käy, kun oli niin upea väri ja malli. Eli eipä sitä todellakaan aina huomaa kuka ne hiukset värjää.

Mun mielestäni värjätyt hiukset lähes poikkeuksetta ovat rumat, ihan riippumatta siitä, onko ne värjännyt kampaaja vai kuka hyvänsä. Tiedän olevani aika yksin tämän mielipiteen kanssa.

T. se, joka asiasta ensin puhui

Vierailija
11/14 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni värjätyt hiukset lähes poikkeuksetta ovat rumat, ihan riippumatta siitä, onko ne värjännyt kampaaja vai kuka hyvänsä. Tiedän olevani aika yksin tämän mielipiteen kanssa.

T. se, joka asiasta ensin puhui

Et voi olla tosissasi? Miten niin rumat??

Vierailija
12/14 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu n. 15 vuotta yhdessä. Välillä on ollut pitkä tukka vaaleilla raidoilla, välillä lyhyempi, joskus punaisempi, joskus tummenpi.

Mies on kyllä aina ollut pari viikkoa aika innostunut, kun olen esim. leikkauttanut pitkän tukan lyhyemmäksi, vähän kuin olisi uusi nainen =). Uuden lookin myötä itsekin jaksaa vähän aikaa panostaa enemmän hiuksiin, meikkiin ja vaatteisiin. Mukavaa piristystä molemmille.

Vierailija
13/14 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyli vaihtunut. Olen kuitenkin koko ajan ollut suht lyhyillä hiuksilla. No, minulle ne sopivat erinomaisesti ja yleensä aina kun olen "vaihtanut tyyliä" on mieheni kehunut kampaustani paljon. Olen samaa mieltä että tuo kivaa piristystä, sekä omaan olemukseen että suhteeseenkin kun välillä on ihan "uusiutunut" :) elämän pieniä iloja ja positiivisia juttuja siis. Mieheni sen sijaan on pitänyt ajeltua kaljua koko yhdessäolomme ajan, partaa on kyllä vaihdellut. Vähän sama homma siinäkin, piristää.

Vierailija
14/14 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset on uusiutuva luonnonvara ja siksi helppoa ja nopeaa vaihtelua näppärästi saatavilla.

Ollaan miehen kanssa tavattu 90-luvulla ja hiustyylejä on todellakin ollut MONTA. Niin miehellä kuin minullakin.

Käyn 6 viikon välein kampaajalla ja vaikka yleensä vain tasoitetaan ja värjätään uusiksi, säännöllisin väliajoin uudistetaan tyyliä täysin. Pituus on vaihdellut ihan lyhyestä pitkään, väri blondista tummaan. Erilaista kiharaakin on välillä ollut. Oma väri on blondi, hiukset suorat. Kasvavat nopeasti, joten mikäs niitä uudistellessa.