Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden pienen lapsen isä lähtee kahdeksi viikoksi thaimaahan..

Vierailija
07.02.2011 |

hyväksyisitkö?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta en luota ukkoon pätkänvertaa. On niin paljon muitakin matkakohteita kuin thaimaa.

Vierailija
22/59 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunne ketään perhettä, jossa jompi kumpi kävisi lomalla yksin. Lomathan ovat perheen yhteistä aikaa ja sinne mennään koko perheen voimin.

Okein, parisuhdeviikonlopun tai vastaavan voi tietysti viettää ilman lapsiakin, mutta oikeasti kokonaisen viikon tai kahden loman. En oikeasti käsitä, enkä tosiaan tiedä ketään kuka toimisi näin.

Työmatkat ovat asia erikseen, tai se että jompi kumpi lähtee viikonlopuksi mummille tms ja jättää toisen kotiin lataamaan akkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunne ketään perhettä, jossa jompi kumpi kävisi lomalla yksin. Lomathan ovat perheen yhteistä aikaa ja sinne mennään koko perheen voimin.

Okein, parisuhdeviikonlopun tai vastaavan voi tietysti viettää ilman lapsiakin, mutta oikeasti kokonaisen viikon tai kahden loman. En oikeasti käsitä, enkä tosiaan tiedä ketään kuka toimisi näin.

Työmatkat ovat asia erikseen, tai se että jompi kumpi lähtee viikonlopuksi mummille tms ja jättää toisen kotiin lataamaan akkuja.

Vierailija
24/59 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunne ketään perhettä, jossa jompi kumpi kävisi lomalla yksin. Lomathan ovat perheen yhteistä aikaa ja sinne mennään koko perheen voimin. Okein, parisuhdeviikonlopun tai vastaavan voi tietysti viettää ilman lapsiakin, mutta oikeasti kokonaisen viikon tai kahden loman. En oikeasti käsitä, enkä tosiaan tiedä ketään kuka toimisi näin. Työmatkat ovat asia erikseen, tai se että jompi kumpi lähtee viikonlopuksi mummille tms ja jättää toisen kotiin lataamaan akkuja.

Vierailija
25/59 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäs psykologiahömppä-oppaasta on luettu, että AINOA oikea tapa on lomailla PERHEENÄ. Huoh!

Yhteistä aikaa on tosi paljon muutenkin.

Antakee nyt hyvät mammat ihmisten olla! Tämä kivitys ja arvostelu lähinnä huvittaa.

No, onneksi osa on löytänyt piirit, jossa kaikki lomailevat samalla sapluunalla, niin ona kiva muita arvostella ja ihmetellä:) Huoh! ja Hiphei!

Ps. SUN ei tarvitsekaan käsittää muita... Käsitä ihan vaan se oma loma- ja perhesuunnittelu:)

Vierailija
26/59 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti vielä pidemmäksi aikaa, petti ja tuli taudin kanssa takaisin.

Vierailija
27/59 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi parin viikon lomalla kaverinsa kanssa, kun vauvamme oli 6 kk. Ei siinä ollut sen kummempaa. Me ollaan edelleen yksilöitä. Kyllä minäkin saan lähteä lomalle ilman perhettäni, jos haluan. En myöskään ole mieheni vartija, hän on aikuinen ihminen. Ei minulla ole mitään asiaa kieltää häntä tekemästä asioita elämässään. Kyllä hän lastenkin kanssa aikaa viettää ihan riittävästi. Se on nääs silleen, että joskus sitä vaan tarttee ihan omaakin aikaa. Minusta ainakin on itsekin ihanaa tavata ystäviä ja olla ihan vaan minä itse, enkä aina vaan äiti ja vaimo.

Vierailija
28/59 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakin ihmettelisin suuresti jos meidän iskä haluaisi lähteä kahdeksi viikoksi yhtään minnekkään ilman perhettään. Varsinkin kun lapset on pieniä. Kyllä ainakin kyseenalaistaisin kovasti...

Vierailija
29/59 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman perhettään on tuonut ennemmin tai myöhemmin sieltä joko raskaana olevan thai-tytön tai ei raskaana olevan thai-tytön....Kai jokainen mies haluaa olla Richard Gere Pretty Womanista.....

Vierailija
30/59 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

runsaasti kondomeja matkaan, ettei tuliaisena tuo ja tartuta jotain kamalaa seksitautia puolisoonsa.

Vierailija
31/59 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman perhettään on tuonut ennemmin tai myöhemmin sieltä joko raskaana olevan thai-tytön tai ei raskaana olevan thai-tytön....Kai jokainen mies haluaa olla Richard Gere Pretty Womanista.....

Vierailija
32/59 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt Thaimaassa kolem kertaa yksin, enkä ole edes nähnyt ilotyttöä.

Jokainen mies jonka siellä tiedän käyneen ilman perhettään on tuonut ennemmin tai myöhemmin sieltä joko raskaana olevan thai-tytön tai ei raskaana olevan thai-tytön....Kai jokainen mies haluaa olla Richard Gere Pretty Womanista.....

Vierailija
33/59 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieheni ei pettäisi tai muutakaan 'kiellettyä, mutta en silti hyväksyisi, että hän käyttäisi kaksi viikkoa perheemme yhteisestä ajasta (ja rahasta) omaan matkaansa. Pitkiä viikonloppureissuja meillä on ollut puolin ja toisin ilman perhettä (esim. harrastuksiin tai ystävien tärkeisiin tapahtumiin liittyviä jne.), mutta kyllä molemmille on tällä hetkellä tärkeää, että lomat vietetään pääasiassa lasten kanssa.

Eri asia olisi, jos mies ei olisi työelämässä, mutta meidän perheessä tilanne on se, että molemmilla on se tasan 5 viikkoa vuosilomaa vuodessa.

Työmatkat on tottakai asia erikseen. Ei niille edes kysellä lupia, varmistetaan vaan että ei mene päällekkäin.

Vierailija
34/59 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei olisi niin tunnistettavissa oleva henkilö.

Se joka siellä oli, ei kyllä ollut huorissa. Eli ei tarvi siellä rasvatukkainen kotiäiti olla kateellinen tai huolissasi!

Vierailija
35/59 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäs psykologiahömppä-oppaasta on luettu, että AINOA oikea tapa on lomailla PERHEENÄ. Huoh! Yhteistä aikaa on tosi paljon muutenkin. Antakee nyt hyvät mammat ihmisten olla! Tämä kivitys ja arvostelu lähinnä huvittaa. No, onneksi osa on löytänyt piirit, jossa kaikki lomailevat samalla sapluunalla, niin ona kiva muita arvostella ja ihmetellä:) Huoh! ja Hiphei! Ps. SUN ei tarvitsekaan käsittää muita... Käsitä ihan vaan se oma loma- ja perhesuunnittelu:)

Varmaan monet ajattelevat tilannetta, jossa molemmilla vanhemmilla on vuodessa 5 viikkoa lomaa, lapset päiväkodissa ja koulussa. Vuosilomat ei meinaa riittää edes sen järjestämiseen, että lapsilla olisi koulun loma-aikoina vanhempi kotona / pieniä ei tarvitsisi viedä varapäiväkotiin.

Tiedän toki, että kaikille näin ei ole, mutta aika monilla kuitenkin.

Vierailija
36/59 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessämme se ei kävisi. Lapset näkevät isäänsä liian vähän ja ovat "ansainneet" loman isänsä kanssa. Mies saattaa lähteä pitkäksi viikonlopuksi johonkin ystäviensä kanssa, mutta kaksi viikkoa on liian pitkä aika. Myös miehen mielestä.

Vierailija
37/59 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos joku lähtee Thaimaahan, hän lähtee lomalle ja huoriin? Eikä tyonantajan määräämälle työmatkalle? Jos lomalle, niin mies saattaa olla pitemmän loman, lämmön ja auringon tarpeessa syistä joita emme tiedä. Kärsii atopiasta, suunnittelee kirjoittavansa romaanin ... Avauksen tietojen perusteella ei voi sanoa sitä eikä tätä.

Joo, ne tuhannet Pattayan miesturistit ovat atopiasta kärsiviä pöytälaatikkokirjailijoita, joiden on ihan pakko päästä palmun alle (vai minkä alle??), että luovuus pääsees kukkimaan ja iho voi hyvin. HAHAHAHAHAHAH

Vierailija
38/59 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset saavat käydä viihdyttämässä ja lukemikseksi raamatun ohella ehkä pari tekniikan maailmaa. Muuten nikkaroi kaikkea kivaa yhteiseen kotiimme. No, ehkä Vauva-lehden voi ujuttaa salaa.

Ja töihin vien omallamme autolla ja tsekkaan että menee varmasti sisään asti. Työpaikalta olen valinnut luotettavan kätyrin, joka kertoo mitä tekee työpäivän aikana (voikohan siihen luottaa; kaappipanot tulleet mieleen).

Thaimaan matka nyt on täyttä utopiaa edes perheenä, en ole kuullutkaan etä joku päästäisi miehensä YKSIN lomalle! Huh, kamalaa porukkaa täällä liikkuu.

Mulla meni koko päivärytmi sekaisin kun rupesin edes ajattelemaan moista. EN TIETENKÄÄN PÄÄSTÄISI.

Nyt tarvii lähtee Starkkiin hakee vahvempaa kettinkiä. Voimia kaikille!

Vierailija
39/59 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, olen ihan realisti. Aviossa 18 vuotta ja näitä on aina kiva lukea. Voimia tosiaan kaikille suurten ongelmien kanssa painiville äityleille!

Vierailija
40/59 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta outoa se olisi jos isä normaalisti viettäisi lomaa perheen kanssa yhdesä ja nyt haluaisikin lähteä yksin Thaimaaseen.

En ainakaan asiasta pitäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi