No niin mamuhuutelija, nyt tänne
ja pyydät anteeksi että väitit oululaispojan raiskaajia mamuiksi. Ole hyvä ->
Kommentit (9)
mutta minkä ihmeen takia pitää anteeksi pyytää?
syyttää kategorisesti jotain ihmisryhmä jostain asiasta mitä ne ei ole tehneet, jatkuvasti.
mutta minkä ihmeen takia pitää anteeksi pyytää?
syyttää kategorisesti jotain ihmisryhmä jostain asiasta mitä ne ei ole tehneet, jatkuvasti.
kategorisesti lehdissä on rikosuutisia joissa tekijöinä on rättipäitä/mutiaisia niin eikö ole vaan loogista syyttää heitä -niin ikään kategorisesti?
Jos tuo poika olisi ollut mamu, se olisi todennäköisesti ihan itse kerjännyt mitä sai ja sitä paitsi sehän olisi kuulunut mamukulttuuriin muutenkin...
kategorisesti lehdissä on rikosuutisia joissa tekijöinä on rättipäitä/mutiaisia niin eikö ole vaan loogista syyttää heitä -niin ikään kategorisesti?
Rasistiset kirjoitukset ovat lainvastaisia. Sitäpaitsi rikoksia tekevät edelleen ylivoimaisesti eniten alkuperäiskansa. Logiikkaa siis ei tuossa ole -on vain rasismia.
En sano ettei ulkomaalaisten tekemiä rikoksia sovi kauhistella, keräähän joku niitä harrastuksena blogisivuilleenkin. Sen sijaan mamujen syyttäminen "kategorisesti", kuten sanoit on siis laitonta. Laki vaan on sellainen.
suomalaisia miehiä juopoiksi ja naisten hakkaajiksi? Tai muuta vastaavaa? No ette.
Kyllä minuakin loukkaa se että täälläkin saa lukea miten p*skoja suomalaiset miehet ovat.
Minulla nimittäin on hyvä mies, idioottimaista yleistää!
Rikoksia tekee eniten alkuperäiskansa koska heitä on enemmän :D Mutta suhteessa määräänsä mamut tekevät paljon rikoksia!
suomalaisia miehiä juopoiksi ja naisten hakkaajiksi? Tai muuta vastaavaa? No ette. Kyllä minuakin loukkaa se että täälläkin saa lukea miten p*skoja suomalaiset miehet ovat. Minulla nimittäin on hyvä mies, idioottimaista yleistää!
Missä se anteeksipyyntö nyt viipyy?