Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairas suku..

Vierailija
07.02.2011 |

Mulla on nyt hermot mennyt lopullisesti minun suvun kanssa.. Minulla on pieni vauva ja samalla kun hoidan sitä käyn koulua ja silloin tällöin töissä.

Osa sukulaisistani on hyökännyt minua vastaan, koska edellämainittujen lisäksi saan joskus sitä omaakin aikaa eli käyn ulkona ihan yksin..

Eräs sukulaiseni sitten yksi päivä soitti ja uhkaili sossulla ja sanoi että kaupungilla kaikki puhuu siitä kuinka huonosti hoidan lastani..

Lapseni on erittäin hyvin hoidettu. Hän on puhdas, saa ruokaa, saa syliä, en ikinä jätä yksin, ja muutenkin lapsen tarpeet on aina ykkösenä. Jos olen lähtenyt ulos, niin minulla on aina ollut hyvä hoitaja ja lapseni ei edes tiedä minun olleen poissa koska laitan hänet ensin nukkumaan, ja olen paikalla aamulla kun hän herää.

Mielestäni on tyhmää sukulaisesteni arvostella ja puhua selkäni takana asioistani koska puolet heistä on alkoholisteja, ylipainoisia, eräs on lapseton vanhapiika, osa on miehensä tossun alla jne jne..

Mielestäni sukulaisten tulisi pitää toistensa puolia, eikä puukottaa selkään. Aion tehdä kaikkeni ettei lapseni joudu kasvamaan tässä sekopäitten suvussa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin anna muiden puhua mitä puhuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla