Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutiksessa joku selvästi laittaa kysymyksiä ja yrittää sopia huutoa ohi huutokaupan.

Vierailija
07.02.2011 |

Mitähän tässä kannattaisi tehdä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et saa haluamaasi hintaa, niin jatka huutokauppaa.

Vierailija
2/9 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis täh? selvennätkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on laittanut sellaisen kysymyksen myyjälle, että siitä näkee, että hän on laittanut myös sellaisia yksityisviestejä, jotka ohittavat huutokaupan. Ohjeissahan sanotaan, että:

"Vaihto- ja ostotarjoukset sekä kysymykset tuotteen myynnistä ohi huutokaupan ovat kiellettyjä, ja saattavat johtaa kysyjän tunnuksen poistamiseen."

Eihän se ole mikään huutokauppa, joka käydäänkin sähköpostitse.

Vierailija
4/9 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joku yrittää myös ostaa paketista vaan yhden tavaran...

En usko, että ylläpitoa kovasti kiinnostaa... aika laiskanlaisesti muutenkin sulkevat tunnuksia. Mulle sattui ostaja, jolla on 10 negaa kesästä lunastamattomia huutoja, mutta myy itse tuotteita ja pisteet on positiiviset. Inhottavaa vaan meille myyjille. =( Mutta tunnus saa olla auki.

Lisäksi törmäsin myyjiin, jotka myyvät samaa tuotetta monissa palveluissa (etsin erikoista harrastustavaraa) onhan sekin hieman arveluttavaa...

Lähinnä vitsiksi ottaisin nuo säännöt, sen verran vähän ihmiset tuntuvat niitä kunnioittavan.

Vierailija
5/9 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huutanut kaksi kohdetta, enkä myynyt mitään. Jotenkin kuvittelin, että tämä voisi toimiakin, mutta ei kai sitten. Harmittaa nyt koko juttu.

Voisin kyllä tarjota tarjota tavarasta Osta heti -hinnan, mutta se on mielestäni aika lailla liian korkea. Ja liekö sekään auttaisi, kun tavara on kai jo myyty.

Kirjoitanpa sitten negatiivisen palautteen huutokaupan ohi tapahtuneesta ostosta ja myynnistä.

Vierailija
6/9 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ilmoitin yhdestä tapauksesta, jossa toinen huutaja ehdotteli ohikauppoja kohteessa, jota itsekin olin huutamassa. Ylläpito puuttui asiaan heti. Eivät sulkeneet tunnuksia, mutta poistivat kysymykset ja toivon, että laittoivat henkilökohtaisesti viestiä/varoituksen.

Vierailija
7/9 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä olen jo huutanut jotain ko. tuotteesta, enkä voi sen takia huutaa muita vastaavia. Ei mulla ole tarvetta kuin yhdelle sängylle.

Tämä ohi huudon myyminen vaikeuttaa siis mun omia muita mahdollisia huutojani, kun en voi olla varma asiasta. Ottaa päähän, kun tuolla olisi muitakin sänkyvaihtoehtoja ja nyt mun täytyy vaan kytätä jatkuuko tuo huuto vai ei.

Vierailija
8/9 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ohiostaja on laittanut jonkun sellaisen viestin kohteen kysymyksiin, kuin että "voitko soittaa vielä pikaisesti, kun asun niin kaukana". Eikö tämä ole selvää ohikaupankäyntiä?

Vierailija
9/9 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kohde on vielä huutiksessa, se on todennäk. myymättä. Fiksut myyjät eivät myy ohi. Et voi antaa neg (tai minkäänlaista) palautetta myyjälle, jos et voita huutoa ja saa myyjän tietoja. Sinuna jatkaisin huutoa, jos edelleen tavaran haluat. Meitä rehellisiä myyjiä ja ostajia on onneksi vielä paljon :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan