Haluan näyttelijäksi!
Kauhea him o olisi päästä teatterinlavalle, kameran eteen jne.
Vaikka en ole edes missään harrastajateatterissa tms.
Ajatus pyörii päässä koko ajan enemmän ja enemmän. AAAARGH!
En asu tampereella enkä helsingissä ja olen tuiki tavallinen perheenäiti. Eli se siistä unelmasta.
Kommentit (5)
Tehdään siskon kanssa harrastus mielessä (Lahdessa)lyhytelokuvia laita s.postia jos olet kiinnostunut kuulemaan lisää :
mari-89@hotmail.fi tai käy katsomassa lisä infoa sivuiltamme http://mariia.nettisivu.org
Liity ihmeessä harrastajateatteriin. Siellä saat esiintymiskokemusta ja varmistusta siitä onko ala oikea sinulle.
Itse olen ollut eräässä harrastajateatterissa mukana, mutta olen nyt pitänyt vähän taukoa harrastuksesta kiireiden vuoksi. Tekisi jo kauheasti mieli päästä näyttelemään.
suosittelen harrastajateatteria. Siellä huomaat ainakin, onko sinulla mitään näyttelijänkykyjä, niin ei tarvitse myöhemmin harmitella että sinusta olisi tullut filmitähti jos olisit vain uskaltanut. Useimmat näyttelijäksi haluavat eivät osaa juurikaan näytellä (koskee itseänikin).
löydät suomen parhaat roolittajat. Voit aloitella toimimalla ekstrana eli jossain tv-ohjelmassa taustalla, vaikka kävellen. Ekstroiksi huolitaan ihan tavallisia suomalaisia... lähetät kuvan, yhteystiedot ja listan erikoistaidoista... ja sitten vaan odotellaan soittoa.