Ihastumiskäyttäytymisestä..
Mitäs se meinaa, jos toinen heittäytyy sellaiseksi, että ei ole huomaavinaan? Ja sitten kuitenkin salaa saattaa tarkkailla. Mutta ei tervehdi ja on kuin ei huomaisikaan. Emme tunne toisiamme, mutta nähdään lähes viikoittain.
Kommentit (18)
Siis millaisissa merkeissä näette, kun kaipa sekin voi vaikuttaa.
naisten ylitulkintaa. Jos mies eihastuu niin se ottaa kontaktia. Jos ei ota niin sitten ei ole kiinnostunut. Sillä sipuli. Turha naisten vatvoa päivänselviö asioita.
Siksi ei kannata tuon juttuja uskoa! Kun kerran vaivihkaa katselee, niin jokuhan ap:ssa kovasti kiinnostaa?
naisten ylitulkintaa. Jos mies eihastuu niin se ottaa kontaktia. Jos ei ota niin sitten ei ole kiinnostunut. Sillä sipuli. Turha naisten vatvoa päivänselviö asioita.
se voi vaikka ihmetellä sun kivaa otsista... hoh hoijaa...
se voi vaikka ihmetellä sun kivaa otsista... hoh hoijaa...[/
meinaan itselläni on vähän vastaava tilanne ollut päällä jo pitemmän aikaa. puhutaan vuosista
Ei kaikki miehet ole tuommoisia että kertoo heti jos kiinnostaa. Itselläni oli juuri hetki sitten täysin sama tilanne että tuntui kuin mies ei enää huomaisikaan olemassa oloani lainkaan töissä, kun ennen sitä oli jutellut niitä näitä ja moikkailukin oli hankalaa. Kun sitten netin välityksellä höpöteltiin niin mies sai kerrottua että on ihastunut minuun ja sen takia ujostelee ainoastaan kanssani, mutta muiden kanssa on helpompaa jutella. Ja nyt siis tapailemme.
että hän hakeutuu kuitenkin hyvin usein lähistölle, vaikkei välttämättä ole sinänsä huomaavinaan.. mutta kuitenkin katseemme kohtaavat väkisinkin välillä. Ja sitten, kun olin hänen lähellään ja eräs ihminen tuli silloin kysymään häneltä neuvoa, niin hän meni ihan hämilleen ja "sekaisin"... hmmm. Kun myös minä siinä tarkkailin tilannetta.
ap
kommentoida tuota edellistä viestiäni (18).. kiltit vastatkaa.. onko jollain kokemusta vastaavista tilanteista..? Onko ihastunut vai ei?
ap
Siis hei, eikös ap:n otsikko ollut jotain IHASTUMISkäyttäytymisestä tms, ja nyt hän kysyy, mitä meinaa, jos joku ihminen kohtelee häntä kuin ilmaa! Voi pyhä lehmä, ap, tarkoitatko, että miten sinun ihastuneena pitäisi käyttäytyä, kun ihastuksen kohteesi ei huomioi sinua?
Tuollainen voi johtua hyvin siitä, että hän on huomannut sinun kyttäävän häntä. Koittaa olla mahdollisimman neutraali ja kenties epäystävällinenkin ettet lähestyisi häntä enää enempää, mutta tarkkailee jossain määrin esim. kyyläätkö häntä jatkuvasti.
yksityisetsivältä tai salaiselta agentilta.
Jospa hänellä on kuuntelulaite.
hän kyylää itse myös ihan samalla tavalla, kun useinkin katseemme kohtaa jos katson häneen päin. Omituista.
ap
sitten kun keskustelin toisen miehen kanssa, niin tämä henkilö kyttäsi meitä vähän väliä ja pyöri lähistöllä, miksi??
ap ei ymmärrä...
että olen ihastunut sinuut ja toivon, että sinäkin olisit minuut. Kumpa antaisit minulle jonkin signaalin, jonka perusteella voisin päätellä, että olet ihastunut minuun. Voisit vaikka kirjoittaa minulle rakkauskirjeen, tai jotakin muuta vastaavaa. Se miksi alan käyttäytyä mainitsemmallasi tavalla, kun olet lähistöllä, on sitä, että olen alkanut ujostella sinua, koska olen ihastunut sinuun. Yritän myös jollakin tavalla vähän liikaakin suojella itseäni siltä, ettei kukaan vain huomaisi ihastumistani ja siksi käännän pään pois, kun olet lähistöllä ja silti katson salaa perääsi, kun lähdet.
Ja jos on niin ettei ole huomaavinaan sinua, mutta tarkkailee mitä teet- niin kuulostaa siltä ettei oikein pidä sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vanha ketju, mutta itselle ajankohtainen aihe. Jos mies on ihastunut, ottaa kontaktia. Aivan varmasti. Varsininkin jos on vapaa. Turha kehitellä mitään muuta tulkintaa päässään. Itse tein niin liian kauan ja vasta nyt olen tullut maan pinnalle. Osoitti kiinnostuksen aivan jollekin toiselle, eli ei ollut minusta kiinnostunut. Katseilla ei ole mitään merkitystä!
suojaan kai jotenkin itseäni? Mutta lopputulos on päinvastainen, eikä todellakaan mene tunne ohi. Ihanaa, mutta kamalaa. Olen niin ihastunut että luulen sen kai lukevan otsassani. :) Ja sitten kun on, hmmmm, esteitäkin, ja sitten on sekin ettei voi olla varma toisesta. Ja mitä jos kaikki onkin vaan ihan omaa väärää tulkintaa? Ja niin edespäin. Kauheasti jossittelua.
Eli; hämmentyneen ihmisen hämmentynyt tapa yrittää selvitä tilanteesta? Vaikka tahtoisi vaan unohtaa suunnilleen kaiken ja antaa mennä...