Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

* * * ENSIKOIDEN VKL * * *

22.10.2005 |

Viikonloppuna ei varmaan hirmu isoa pinoa ehdi kirjottelemaan, joten ajattelin laittaa sen tähän samaan... On aiemmin ollut vähän hiljaisempaa näin viikonloppuisin.

Joko tänään on testivuoro jollakin, joka todellakin alottaisi sen meidän kovasti kaivatun plussa-aallon??!!??

Mulla menossa nyt kp 23/27-33, joten vielä ei kehtaa testata.. ja sitäpaitsi se gynekin vähän vihjas, että ei tannut tärpätä nyt. Mutta, mutta, niin kauan piinaillaan kun on mahdollista!

Mä jouduin taas yöhommiin täksi viikonlopuksi ja siksi kukun täällä.. tylsää.. tai olishan tota tekemistä, mutta juutuin taas tänne! No, mut nyt töihin!!!

Mukavaa viikonloppua kaikille!!

- Oon@ -

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips,

Tässä teitä jo tovin vierestä seuranneena ajattelin liittyä porukkaan, mikäli se sopii?

Nyt menossa kp 19/28, maha alkoi vihlomaan ihan kummallisesti tänään töissä. Lämpö on ylhäällä 36,6. Tisut arkana, vaikka yleensä ovat ihan pari kolme päivää ennen tätyliä. Alaselkää juilii kummasti, ei kait " raskauden" näin pian pitäisi olla havaittavissa???

Edellisestä on kauan aikaa ja se meni kesken rv 6+2.

Vierailija
22/22 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu noihin päiväpinoihin mukaan!!!Alotetaan melkee joka pv uus pino ku välillä tulee niin paljon viestejä!!!

Plussaonnee!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla