Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mulla alkaa aina meidän olkkarissa särkeä päätä?

Vierailija
06.02.2011 |

Ihan totta, vaikka kuulostaa hassulta. Rankan työpäivän jälkeen, kun lapset on vihdoin nukkumassa, olisi ihan kiva nollata aivot telkkarin ääressä, mutta seurauksena on puolessa tunnissa hirveä hedari. Sama juttu viikonloppuisin. Kellään muulla meidän perheessä ei ole samaa vaivaa. Mistä voi johtua?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2011 klo 16:32"]

[/quote]

Ei kai se ole aina tae...on monta homeestakin sairastunutta, eikä niitä ole tieteellisesti voitu todistaa. On monta tekijää. On monta juttua mikä on olemassa, mutta ei ole tieteellisesti pystytty todistamaan. Ei olla keksitty tieteen keinoa , sitä mittaria. Ihmisellä silti voi olla oireita.

Vierailija
2/11 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurisi on magneettisäteilyterroristi, joka säteilylähteillään on keskittänyt säteet juuri siihen missä istut katsomassa telkkaria. Käy huutamassa naapurillesi, että sait selville hänen pelinsä ja pyydä lopettamaan se ja uhkaa soittaa poliisit.

Toinen vaihtoehto sitten olisi esim. telkkarin katsomisesta tuleva päänsärky, voi johtua silmistä, valaistuksesta tai vaikka katseluasennosta. Tai ehkä telkkarisi on hajoamassa ja "käryää" sellaista ärsyttävää sähkölöyhkää joka jostain syystä aiheuttaa sinulle päänsärkyä. Luulisi kuitenkin että muu perhe edes haistaisi sen hajun jos sellaista on.

Eka vaihtoehto on kyllä mielenkiintoisempi. Pyydä että kaverisi videoi sen, kun lähdet huutamaan tuosta naapurille ja laittaa videon sitten jälkeenpäin youtubeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on tuoksukynttilä?

Vierailija
4/11 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheutti ainakin mun työpaikalla päänsärkyä.

Vierailija
5/11 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meini vaihtoon uusi, kummallisen hajuinen työtuoli. Jos siinä istui, oli pää kipeänä kymmenessä minuutissa.

Vierailija
6/11 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla yksi vaihtoehto. Kannattaa tarkastaa television asetukset ja vallitsevan valon määrä kohdalleen. Etäisyys televisiosta voi vaikuttaa sekin silmien väsymiseen ja sitä kautta päänsärkyyn.

Vierailija
7/11 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatat huomaamatta jännittää niskaasi - tai sitten kyse on tosiaan silmäoireista - tai niiden yhteisvaikuteuksesta?

Onko sulla silmälaseja?

Myös homeista saattaa tulla tollasia oireita, mutta jos/kun asuntonne kuitenkin samaa ilmatilaa, niin oireita pitäis olla kyllä muuallakin, kuin vain olohuoneessa, samassa kerrosalassa ainakin.

Mutta toisaalta - meillä oli joskus yks - silloin uusi -matto, jota imuroidessa mulla alkoi aina silmät vuotamaan ja käsiä kihelmöimään ja parin viikon kuluttua mulla vuoti kotona silmät koko ajan ja kun heivasin sen maton ulos, pesin lattiat ja tuuletttiin tosi hartaasti koko asunto, niin oireet katosivat.

Eli syy saattaa olla teilläkin myös jossain tekstiileissä, esim. sohvan kankaassa tai matossa - varsinkin, jos ne ovat uudet ja oireet ovat alkaneet niiden ostamisen jälkeen?

Vierailija
8/11 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin saman kun olin tuttavan luona lomalla: puoli tuntia telkan äärellä (kotona ei ole televisiota ollenkaan) ja loppupäivän kamala päänsärky ja kummallinen humina päässä vielä yölläkin. Voi johtua itse telkasta tai olet vain sähkölle allerginen - näitä on muutamia tapauksia. Saatko oireita esim. mikrouunin lähellä - esim. rytmihäiriöitä tai ihon pistelyä?

Vierailija
9/11 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei ole mitenkään voitu tieteellisesti todentaa.

ohis

Vierailija
10/11 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköallergiaa ei ole olemassa.

allergiaa sellaisenaan - eikös allergian määritteenä ole ne histamiinit - mutta miksei joku ihminen voisi olla yliherkkä sähkölle? Mun mielestä se on aivan järkeenkäypä juttu. Kyllähän sähkömagneettiset kentät aiheuttavat ihmiselle ongelmia, ja siksi ei suositella, että esim. makuuhuoneessa olisi paljon sähkölaitteita.

Itse en ole mitenkään yliherkkä sähkölle, mutta en epäile, etteikö joku voisi olla.

Vierailija
11/11 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset