Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Naiset ensin"- hyvä Suomi-mies!

Vierailija
05.02.2011 |

Hyvien käytöstapojen mukaan herrasmies

- antaa naisten mennä ensin esim. ovista ja hisseihin,

- naiselle avataan ovi,

- naisen päälle autetaan takki,

- naisen päälle ei puhuta,

- naisen perään ei syljetä

- KIITOS!

T: Nainen

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on aina ollut.

Vierailija
2/12 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka Suomi on osa Euroopan Unionia!!!

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla sukupuolilla käytössä yhtälailla?

Vierailija
4/12 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse avata itse ovia, kantaa kauppakasseja, tankata autoa, tehdä lumitöitä, jne. Suomalaisen exän kanssa oltiin niin tasa-arvoista, niin tasa-arvoista että, ja se vitutti. Perinteisemmät roolit sopii paremmin minulle =)

Vierailija
5/12 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse avata itse ovia, kantaa kauppakasseja, tankata autoa, tehdä lumitöitä, jne.

Suomalainen tasa-arvo tarkoittaa nykyään sitä, että nainen tekee miestenkin hommat, miehet ei tee mitään. Tai no, hyvässä tapauksessa ne ruokkii lapset siinä tapauksessa, että vaimo on ensin laittanut ruuan ja siivoaa jäljet.

Vierailija
6/12 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse avata itse ovia, kantaa kauppakasseja, tankata autoa, tehdä lumitöitä, jne.

Suomalainen tasa-arvo tarkoittaa nykyään sitä, että nainen tekee miestenkin hommat, miehet ei tee mitään. Tai no, hyvässä tapauksessa ne ruokkii lapset siinä tapauksessa, että vaimo on ensin laittanut ruuan ja siivoaa jäljet.

Kyllä minun suomalainen mies tekee ihan kaikkia nuita naistenhommiakin ihan siinä missä minä teen niitä miesten hommia. Sehän on ihan siitä kiinni millaisen miehen ottaa ja miten on kotona oppinut. En minä muuta arvosusta tarvitse, kunhan huomioi yms. Ovien avaamiset ja takkien päälle laittamiset ampuisivat minusta yli. Aivan kuin en osaisi itse niitä tehdä ollenkaan.

Vierailija
7/12 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kyseessä on nainen, ei tarvitse avata muille ovia tai auttaa takkia kenenkään päälle jne.? Että naiset voivat käyttäytyä epäkohteliaasti ja miehet eivät?

Vierailija
8/12 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps tykkään itsekin perinteisistä miehistä, jotka antavat naisen tuntea olevan kuin kukka kämmenellä...

t- ap

Vierailija
9/12 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paskaa!!!

Nykyään on tasa-arvo kunniassa!

Joten eiköhän se ole naisen tehtävä tehdä ko asioita miehelle!!

Vierailija
10/12 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun suomalainen mies tekee ihan kaikkia nuita naistenhommiakin ihan siinä missä minä teen niitä miesten hommia. Sehän on ihan siitä kiinni millaisen miehen ottaa ja miten on kotona oppinut. En minä muuta arvosusta tarvitse, kunhan huomioi yms. Ovien avaamiset ja takkien päälle laittamiset ampuisivat minusta yli. Aivan kuin en osaisi itse niitä tehdä ollenkaan.

on mielestasi yliampuvaa? O tempora. o mores!

Vierailija
11/12 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin vituttais aika suunnattomosti tollanen hyysääminen ja ero tulisi hyvin pian. Teet myös varmaan itse kaikki vanhoihin stereotypioihin kuuluvat kliseet kuten ruoat, siivoamiset jne jne.

Vierailija
12/12 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen puheen päälle ei puhuisi niin eipä tarvitsisi suutaan ikinä aukaista, ämmät kuin kälättävät AINA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan