Illaksi sovittu treffit, ja eikös kuukautiset alkanut sitten juuri tänään
Voi itku. Miten voi olla näin huono tuuri. Tapaaminen sovittu aivan ihanan miehen kanssa ja ajatuksena oli, että iltaa jatkettaisiin hellissä merkeissä.. :)
Mutta se sitten kai siitä? Vai onko kenelläkään mitään fiksua neuvoa?
Kommentit (19)
jossain muodossa :)
Toki vaihtoehtoja on, mutta harmittaa..
Toivotaan, että ilta menee muuten mukavasti!
ap
Ei ainakaan kaikkia miehiä haittaa yhtään menkat. Voitte käydä vaikka yhdessä suihkussa ja naida siellä. Itsekin kuusi vuotta sitten mieheni kanssa rakastelimme viidensillä treffeillä, vaikka minulla oli menkat. Ei häirinnyt kumpaakaan :)
kun tän nykyisen rakastajan kanssa eka kerran päätettiin paneskella, mutta eipä ne menkat tuntuneet häntä pahemmin vaivaavan; käytiin ensin yhdessä suihkussa, sain upeeta suuseksiäkin ja lopuksi 'hoidettiin hommatkin'... toivon sulle hauskaa iltaa ja yhtä ennakkoluulotonta käsittelyä, hihi =)
viestit nämä pari viimeistä :))
Itseäni tää ei haittaa, eikä menoa jarruttelisi, mutta koko juttu on niin tuore, etten oikein tiedä, miten mies suhtautuu..
toivotaan, että on yhtä innokas ja ennakkoluuloton kuin mitä teidän miehet ovat olleet :)
toi suihku on kyllä erityisen hyvä idea ja toimii varmaan vähän "aremmankin" kanssa ;)
Tosin meillä on niin iso pituusero, että saa tosissaan laittaa mielikuvituksen peliin :)
ap
Mulle ei tulisi mieleenkään sekstailla kuukautisten aikaan. En muutenkaan ole mikään nymfomaani, niin oikein nautin siitä, kun voi sanoa miehelle, että nyt ne taas alkoi ja varmuuden vuoksi seuaavat 10pv sitten ei seksiä, en halua edes pientä jälkivuotoa hommaa sotkemaan. Meillä ollut koko suhteen ajan niin, että ei seksiä kuukautisten aikaan, ei edes hiplailua. Minusta on ihanaa, kun kerran kuussa saa reilun viikon vaan olla!
ja voimakas vuoto, en pystyisi uuden treffin kanssa olemaan rennosti
minäkään itseäni nymfona pidä, mutta kyllähän seksi maistuu aina hyvältä :)
Ja tosiaan tää pituusero ei sitten taidakaan olla niin valtava.
Tiedättekö "siskot", oon niin innoissani tästä jutusta ja tästä miehestä :) Monen monen vuoden ystävyys on siirtymässä seuraavalle tasolle.
Elämä on aika ihanaa ;)
minäkään itseäni nymfona pidä, mutta kyllähän seksi maistuu aina hyvältä :) Ja tosiaan tää pituusero ei sitten taidakaan olla niin valtava. Tiedättekö "siskot", oon niin innoissani tästä jutusta ja tästä miehestä :) Monen monen vuoden ystävyys on siirtymässä seuraavalle tasolle. Elämä on aika ihanaa ;)
älä mieti liikaa, asiat etenevät omalla painollaa, huomenna ihmettelet, miksi tätä edes pidit ongelmana. Ihanaa iltaa teille!
Tulipa vain mieleen kun luin näitä juttuja. Olisi kyllä totaalinen turn off jos miehestä paljastuis tutustuessa sellainen piirre.
Ei monetkaan miehet yleensä menkkoja kavahda et siitä vaan hommiin!
niin kyllä kaikki on kavahtaneet menkkoja
ainoastaan yksi mies on ilmoittanut, ettei harrasta seksiä menkkojen aikaan.
Ja kun ilta alkoi kääntyä kiihkeäksi, sanoin, että mulla on menkat. Mutta ei se miestä haitannut, eikä minuakaan. Tosin parina ekana menkkapäivänä en kyllä harrastaisi seksiä, sillä sen verran runsasta on vuoto.
Ihanaa iltaa teille =).
tokilla treffeillä.
Itse siinä sitten juuri alkuhempeilyn lomassa sanoin, että minulla on menkat että täytyy ehkä jättää väliin, mutta mies taisi olla jo niin kiimassa että sanoi ettei haittaa.
No yleensä menkkani on melko niukat ja kipusin siinä miehen päälle ja huhhuh sitä litinää! Miehen napa ja vatsanseutu lainehti menkkaverestä ja hiestä! Lakanat taisi mennä pilalle ja itseäni vähän ällötti, mutta kyllä siitä silti seurasi kolmannet ja tuhannet treffit.. :)
jos harrastaa seksiä menkkojenkin aikana, eri asia sitten jos mies on muslimi ja tuo on uskonnossa kielletty. Ei se musta muuten mikään "piirre" ole jos mies suostuu harrastamaan menkkojen aikana seksiä :-o Samanlaista touhua se on silloinkin, hieman sotkuisempaa vain, siksi suihku onkin hyvä paikka tai sitten vaan pyyhe tms sänkyä suojaamaan :D Mun miesystävän kanssa harrastetaan seksiä ihan samaan tahtiin oli menkat tai ei. Eri asia tietty jos menkat olisi todella kivuliaat tms enkä sen takia pystyisi, mutta nautin seksistä yhtä lailla menkkojen aikana.
Tulipa vain mieleen kun luin näitä juttuja. Olisi kyllä totaalinen turn off jos miehestä paljastuis tutustuessa sellainen piirre.
jos nyt sitä seksiä on pakko jollain tavalla harrastaa