Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Adoptio-oikeus

Vierailija
04.02.2011 |

Kirjoitin äskettäin yhdelle palstalle aivan asialliseen sävyyn ja sitä kommentoivat muutkin. Kuitenkin jo kolmas kerta kun viestiketjuni poistettiin. Kirjoitin uudestaan vain siksi kun ärsytti.

Mitä sananvapautta se on jos ei saa sanoa mielipidettään siitä mitä on nähnyt jossain?

eli, kyseessä homojen orgiat blackroomissa ja sen puolesta viittaaminen siihen, voisiko kenties kyseenalaistaa adoptio-oikeuden? syynä se, ettei voi tietää millainen dark room pariskunta sieltä hakee adoptio-oikeutta ja mitä antaa lapsen nähdä. sanoin että blackroom toiminta on sairasta ja liitin aluksi linkin, jossa ihmiset itse kertoivat kokemuksistaan. Minulle tuo oli uutta, että näin räikeästi mennään seksin perässä, mutta tämä on noissa piireissä vanha perinne. Olisi kiva tietää mitä he itse ajattelevat näistä mestoista. Minulla kun oli kerran ulkomailla proffa, joka oli itse gay,selitti meille ihan luennon ohi,että "jokainen homo käy joskus elämässään darkroomissa" ym ym.

Tulee sellainen olo että halutaan silotella pintaa, jotta ei heräisi mitään negatiivista kun asia halutaan vetää vähemmistön hyväksi. Minusta sitten vähintääkin voisi kieltää lailla tuollaiset mestat niin katsotaan sitten sitä ad.oikeutta.

Eli jos kerron mitä jotkut puuhaavaat niin olen asiaton kun vain tuon päivän valoon muiden asiattomia harrastuksia. Sen jälkeen moderaattori selitti että "saan selville IP:n" milloin on tullut rikokseksi kertoa mielipiteensä jostain irtaasta? vain rikoksesta epäilyn ip on laillista selvittää ylipäätään. matkailupalstoilla saa huoritella naisia ja kaikkia ihmisiä, jotka kritisoivat thaimaan seksibisnestä, mutta jos sanoo, ettei ymmärrä ryhmäseksihuoneita, blackroomeja ja seinän läpi toisen nakin imemistä niin sitä ei saa sanoa. Ei tässä oltu koko vähemmistöryhmää tuomitsemassa, mutta tosi asia on että siellä riittänee porukkaa ja kun sellaisesta lukee niin ei tod. herätä halua antaa adoptio-oikeutta heille, kuin hyvin tarkkaan valituille pareille.

Adoptiossa tulee lapsen etu olla etusijalla, eikä se että joku ryhmä nyt sitten haluaa väkisin saada kaiken.

Ja miksi lesboilla ei ole noita samoja mestoja? koska ovat enemmän sitoutuneita suhteeseen kuin seksiin?

Olen pahoillani jos joku suuttuu kommentistani. Kritiikkini kohdistuu noihin mestoihin ja niiden asiakkaisiin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin mistä lähti

ja sitäpaitsi, lapsen luovuttaja saa sanoa minkälaisen perheen haluaa.

Joten jos bio pyytää et lapsi pääsee kotiin missä on isä ja äiti, puhutaan suomea, ollaan 30-35 vuotiaita, jne, niin sellaiseen se menee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme