Kraaaah!! Hiukset kuivahkot, mutta esim hoitoaine tekee ne mahdttoman liukkaiksi ://
Siis ihan lasipintaisiksi ja sitten ne vain roikkuu päätä myöten://
Apuja??
Kommentit (5)
Ja vaihda shampoo mieluiten luomuvaihtoehtoon. Niitä löytyy jo ihan Prismoistakin yms.
Minä toteutin näin radikaalin muutoksen viime kesänä ja tukkani ei ole koskaan ollut näin hyvässä kunnossa! En kärsi enää edes sähköisyydestä pakkasilla, joka aiemmin oli ihan mahdotonta. Samoin aiemmin ongelmana ollut hilseily talvella on hävinnyt kokonaan.
urtekrämin luomuruususampoo ja vau mitkä hiukset. Lisää tuuheutta jos haluu niin saman sarjan brown sugar. Ja mulla loppui myös päänahan talvinen kutina.
Mulla ei kampaajani mukaan ole lainkaan ohuet hiukset vaan karvoja paljon..
ap
Ennen sitä kuvitteli, että sellaiseen on pakko käyttää kaiken maailman hoitomömmöjä. Kesälomalla sitten rohkaistuin kokeilemaan naturaalimpaa tapaa ja kyllä olen tyytyväinen. En myöskään kuivaa tukkaa kuivaajalla. Se tietysti vaatii vähän suunnittelua, mutta hyvin sekin on toiminut.
Muotovaahtoa rutkasti, siis toooosi paljon, että saan edes ohuen otsiksen sellaiseksi, että ei paista puolikaljuus läpi.. kamalasti menee aikaa joka päivä. Lisäksi pestävä päivittäin se järkyttävä määrä muotovaahtoa ja lakkaa pois.. ja sama homma taas alusta. Olen miettinyt jo peruukkiakin, säästyisi joka päivä pitkä rupeama aikaa.