Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomat/yksilapsiset - kiitos EI kasvatusneuvoja!

Vierailija
04.02.2011 |

Te joilla ei ole lapsia tai lapsia on vain 1 tai esim. 1 alle kouluikäinen ja vauva - pitäkäähän nerokkaat kasvatusehdotukset - ja neuvot ihan omissa pikkuruisissa aivoissanne; niitä kun kuulkaa ei ole pakko suoltaa sieltä suuvärkistä ulos, vaikka ilmeisen hankalaa se teille varmasti olisikin.

Tiedoksi jokaiselle lapsettomalle, yhden lapsen/vauvan + alle kouluikäisen lapsen äidille; TURPA KIINNI, olkaa hyvät.

Tiedoksenne vielä tämäkin: lukuunottamatta ehkä joitain sukulaisianne - ei ole ketään sellaista ihmistä, joita ihan oikeasti kiinnostaa lukea mukuloittenne sanomiset ja tekemisest - joten lopettakaa kirjoittamasta niitä FB-päivityksiinne; ne oksettavat lähes kaikkia muita ja tekevät teistä naurunalaisia ja vastenmielisiä, eikä kukaan ajattele enää muina, kuin imettävinä kuttuina. Pahimpia olette te imetyslomalaiset - hyi saatana.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sä vaikka täällä av:lla tiedät, antaako kasvatusneuvoja lapseton, yksilapsinen vai 20-päisen katraan äiti.

Kuule, tiedäthän sä, että tuo PMS on (yleensä) ohimenevä juttu, parin päivän päästä helpottanee.

Vierailija
2/15 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin että kiitos samoin monilapsisten äidit. Mikä toimi teillä, ei toimi minun ainokaiseni kanssa. Kysyn neuvoa, jos sitä tarvitsen.

Jos neuvoja jaettaisiin vain pyydettäessä, olisi maailma paljon onnellisempi paikka. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omat parhaat vinkkini erilaisiin pulmiin olen saanut lapsettomalta ihmiseltä. Hän on lasten ja perheitten kanssa töissä, on kiinnostunut ammatistaan ja kehittää ammattitaitoaan.

Vierailija
4/15 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan mut sä et mua määrää, eli jatkossakin jakelen neuvojani ja päivittelen tietoja lapsestani, kaiken muun ärsyttävän lisäksi!

Mukavaa (ja erityisesti rentouttavaa) viikonloppua sinullekin!

Vierailija
5/15 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että koko FB on perkeleestä. Pysyn jatkossakin poissa sieltä.

Vierailija
6/15 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minlla on vain 1 lapsi. mutta monen,monen vuoden kokemukset lapsista.

ja minulta kysytään yhtenään neuvoja. autan mielelläni.

Vierailija
7/15 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvatusalan ammattilainen, joten koen kyllä tietäväni lapsista JOTAIN vaikka mulla ei omia kouluikäisiä olekaan. =D

Ja oikeastaan en kamalasti edes jakele neuvoja. Kerron enimmäkseen omista kokemuksista ja siitä, mikä toimii meillä. Mutta tiedän, että se, mikä tehoaa meidän lapsiin, ei välttämättä tehoa muihin lapsiin.

Ymmärrän sen, että joskus suututtaa niin, että on pakko päästää paineet pihalle. Av on siihen ihan hyvä paikka ehkä, kun saa nimettömänä huutaa niin paljon kuin huvittaa ja sen, minkä sylki suuhun tuo. =) Toivottavasti olosi helpottui. Pitäis varmaan muuten kokeilla itsekin joskus.

Vierailija
8/15 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En neuvo, enkä tee fb-päivityksiä lapsista. ;)

Vierailija
9/15 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae pian apua itelles!kuullostat kovin hermostuneelta!ps.neuvon sinua nyt rauhoittumaan äläkä ainakaan pura hermostuneisuuttasi lapsii.hae vaikka mieliala lääkkeet... t.äiti jolla 12 v murkku ja 10 kk vauveli =)

Vierailija
10/15 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae pian apua itelles!kuullostat kovin hermostuneelta!ps.neuvon sinua nyt rauhoittumaan äläkä ainakaan pura hermostuneisuuttasi lapsii.hae vaikka mieliala lääkkeet... t.äiti jolla 12 v murkku ja 10 kk vauveli =)

Vierailija
11/15 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko aloitus provo, jos oikeasti on sitä mieltä, mistä kirjoittaa?

En kirjoittaessani ajatellutkaan, että kaikki olisivat kanssani samaa mieltä, mutta se tuskin on tämän palstan tarkoituskaan?

Ja teille, jotka "annatte neuvoja, jos niitä pyydetään" - se on hienoa ja kiitos niistä - ettekä te "pyydettäessä neuvojenne jakelevat" liitykään aloitukseeni millään tavalla - tarkoitan vain heitä, jotka alinomaa puuttuvat tietäväisenä muiden elämään/lastenkasvatukseen.

Ja teille, jotka ehdotitte mulle lääkitystä: mitäs laatua te tälläiseen kiukkuun suosittelisitte?

Mua kun helpottais eniten a. näiden neuvoja-apinoiden turpaan vetäminen ja b. että heille kerrottaisiin ihan suoraan, että mm. heidän fb-päivityksiä jaetaan pilkan nimissä eteenpäin ja niille aivan yleisesti nauretaan. '

Kuka uskaltaa olla ensimmäinen?

( Olen toki itse deletoinut muutamia tälläisiä imetysmielipuolia ystävistäni, muttei ole koskaan tullut tilaisuutta kertoa heille mistä syystä sen tein ).

( Nro 2 - Kyllä, helpotti:DD )

Vierailija
12/15 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*REPS* ei pidä pokka kun joku kasvatustieteen maisteri tuolla argumentoi niin älykkäästi.

Vierailija
13/15 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*REPS* ei pidä pokka kun joku kasvatustieteen maisteri tuolla argumentoi niin älykkäästi.

Vierailija
14/15 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. mua kiinnostaa kummilapseni tekemiset, ja kyllä hänen isovanhempansakin ovat niihin innokkaasti kommentoineet.

Jos jonkun päivitykset rasittavat, niin piilota ne. Näin mä olen tehnyt eräälle kultsi-hani-mussu-puppeli-pusipusi-päivittäjäpariskunnalle :)

FB-päivityksiinne; ne oksettavat lähes kaikkia muita ja tekevät teistä naurunalaisia ja vastenmielisiä, eikä kukaan ajattele enää muina, kuin imettävinä kuttuina. Pahimpia olette te imetyslomalaiset - hyi saatana.

Vierailija
15/15 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on OLLA LUKEMATTA NIITÄ EI-TOIVOTTUJA PÄIVITYKSIÄ.

Ei muakaan huvita lukea ihmisten kännitoilailuista, mutta hittoako minä menen ohjeistamaan mitä kukin saa sinne kirjoittaa.

Ihmiset kirjoittavat päivityksiin elämästään. Toisilla se on työtä, toisilla dokaamista ja spinninkiä, toisilla lastenhoitoa ja niiden kasvun seuraamista.

Löysää pipoa!

Ja neuvoista, mielestäni sillä ei ole mitään merkitystä onko ihmisellä 0 vai 10 lasta. Neuvot voivat silti olla yhtä hyviä/huonoja. Ihmisiä on erilaisia, myös lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä