keksikää mulle puolue jota äänestää
Ihan asiallisia vastauksia haluaisin.
Tilanne on tämä. Olen köyhä työläinen. Minulla on kaksi alle 10 vuotiasta lasta. Mieheni on myös köyhä työläinen ja mamu.
Koska mieheni on mamu-en voi äänestää persuja
Koska kokoomus on rikkaiden puolue-en voi äänestää sitäkään
Vasemmisto korottaisi vain työttömien tukia-mikä ei hyödytä minua, en siis voi äänestää
Kristilliset ei pidä homoista-joten en voi äänestää. (on vastoin periaatteitani, että erilaisuutta ei hyväksytä)
Vihreät vaikuttavat vähän epämääräisiltä ja syytäisivät rahaa vain luonnon suojeluun, ei lapsiperheille- en kai voi äänestää
Keskusta- no mitä minä niistäkään tiedän? Mieleeni on jäänyt vain Matti Vanhanen ja Esko Aho
Ruotsalaista puoluetta en voi äänestää koska sitä äänestää vain suomenruotsalaiset, jotka ovat muuten varsin äveriästä porukkaa ja tuskin välittäisivät minunlaisistani.
Mitä puolueita on vielä jäljellä? Sopisiko niistä mikään minulle?
Kommentit (23)
että TYÖSSÄ käyvä mamu mieheni kelpaa persuille?
Entä jos mieheni saisikin potkut ja joutuisi työttömäksi, niin kelpaisiko meidän perhe enää sen jälkeen persuille?
Siis eihän persut ota mitään kantaa täällä oleviin ulkomaalaisiin, heitä ei olla poistamssa maasta tms vaan pakolaisvirtaa halutaan hidastaa ettei käy kuten muualla Euroopassa, että koululaitos menee pilalle jne. Puolueen kaikki muu ohjelma on hyvinkin vasemmistolaista, monen kokoomuslaisen mielestä aivan liian vasemmistolaista kun he miettivät kumpaa äänestävät. Nyt onneksi katainen iilmoitti, että kaikkia veroja korotetaan ja myös pääomaveroa, joten minä en ainakaan näe enää mitään syytä äänestää kokoomusta, koska vastustan pakkoruotsia. Persujen ohjelma on hyvinkin vasemmistolainen ja sanoisiko jopa perhekeskeinen eli lapsiperheille ja eläkeläisille lisää tukea huomattavasti jne.
Taidat olla just ja se sama tyyppi joka täällä aina suu vaahdossa paasaa niistä iän ikuisista koulun joulujuhlista.
Koeta jo päästä niistä yli.
Ihan asiallisia vastauksia haluaisin.
Tilanne on tämä. Olen köyhä työläinen. Minulla on kaksi alle 10 vuotiasta lasta. Mieheni on myös köyhä työläinen ja mamu.
Koska mieheni on mamu-en voi äänestää persuja
Koska kokoomus on rikkaiden puolue-en voi äänestää sitäkään
Vasemmisto korottaisi vain työttömien tukia-mikä ei hyödytä minua, en siis voi äänestää
Kristilliset ei pidä homoista-joten en voi äänestää. (on vastoin periaatteitani, että erilaisuutta ei hyväksytä)
Vihreät vaikuttavat vähän epämääräisiltä ja syytäisivät rahaa vain luonnon suojeluun, ei lapsiperheille- en kai voi äänestää
Keskusta- no mitä minä niistäkään tiedän? Mieleeni on jäänyt vain Matti Vanhanen ja Esko Aho
Ruotsalaista puoluetta en voi äänestää koska sitä äänestää vain suomenruotsalaiset, jotka ovat muuten varsin äveriästä porukkaa ja tuskin välittäisivät minunlaisistani.
Mitä puolueita on vielä jäljellä? Sopisiko niistä mikään minulle?
Jos et löydä sopivaa puoluetta nykyisistä -
joka onkin todella ymmärrettävää - niin jätä
toistaiseksi äänestämättä. Äänestä sitten, kun löydät arvomaailmaasi vastaavan puolueen. Eiköhän niitä uusia puolueita tule vielä Suomeenkin.
Terveisin, samalla kannalla oleva
palautetta. Eli mielellään jos jollakin on tietoa muistakin puolueista kuin persuista niin kehiin vaan. Kiitti tosta vihreiden listasta. Oliko siinä kaikki? Entä miten ne aikoo puuttua valtion velkaan?
T. ap