Marialla on jännä tyyli ivailla haastateltaville..
oletteko huomanneet? Katsoin äsken sen jakson jossa Tuksu oli Artonsa kanssa...ja aikamoista kettuilua oli, samoin Parviaiselle...
Kommentit (51)
kun vieraana oli Hynynen, joka aukoi päätään takaisin :). Vinoili mm. miten Marialla oli joku hirveä kolttu päällään (ja olihan se aika kauhea) ja heitti "syytönhän minä siihen olen" kun Maria epäili, että ei-karjalaiset eivät välttämättä ymmärrä Hynysen huumoria. Se oli niin loistavaa, kun Hynynen oli hädin tuskin ehtinyt studioon ja heitti jotain, että "hyi helvetti miten ruma kolttu sinulla on"
se, että kuinka vähän ohjelmissa oikeasti annettiin tilaa vieraille. Tunjtui, että ohjelma oli vain Maria-show, johon muilla ei ollut asiaa. Olisin ollut kiinnostunut Benny Ninjasta, mutta häntä hädin tuskin haastateltiin ja Marian englanti oli melko kamalaa. Ens kerralla en ohjelmaa katso..
se, että kuinka vähän ohjelmissa oikeasti annettiin tilaa vieraille. Tunjtui, että ohjelma oli vain Maria-show, johon muilla ei ollut asiaa. Olisin ollut kiinnostunut Benny Ninjasta, mutta häntä hädin tuskin haastateltiin ja Marian englanti oli melko kamalaa. Ens kerralla en ohjelmaa katso..
p
Huvittavia nämä kirjoittajat, jotka komppailevat ja kehuskelevat omia tekstejään ja ajatuksiaan. Esimerkiksi nuo kolme edellistä kirjoitustahan ovat selkeästi samalta tyypiltä kaikki.
Voisitteko käydä tuota omien mielipiteidenne myötäilyä vaikka siellä oman päänne sisällä? Tämä keskustelupalsta menettää alkuperäisen merkityksensä vuorovaikutteisena dialogiapaikkana jos jokainen alkaa vastailla ja kannattaa omia kirjoituksiaan.
Ja kirjoitin 44. viestin. (Myös tuon nolon kirjoitusvirheen :( ) Mutta mulla on ollut aikaisemminkin sellainen olo et Mariaa ei saa haukkua tai joku muu alkaa haukkumaan mua. Säälittävää?
maria veitola sanotaan yhdeksi käsikirjoittajaksi. Mistä tuo Maria on alunperin edes tullut tunnetuksi?
Ja kirjoitin 44. viestin. (Myös tuon nolon kirjoitusvirheen :( ) Mutta mulla on ollut aikaisemminkin sellainen olo et Mariaa ei saa haukkua tai joku muu alkaa haukkumaan mua. Säälittävää?
Olen huomannut, että monet Mariaa täällä ja muualla kritisoivat ovat menettäneet selkeän vision sen suhteen, kritisoivatko he Maria!-ohjelmaa, itse Mariaa ohjelman juontajana vai Maria Veitolaa ihmisenä. Nämä kaikki kolmehan ovat ihan eri asioita, ymmärrättekö?
näköjään aika surkea ihminen.
Olen huomannut, että monet Mariaa täällä ja muualla kritisoivat ovat menettäneet selkeän vision sen suhteen, kritisoivatko he Maria!-ohjelmaa, itse Mariaa ohjelman juontajana vai Maria Veitolaa ihmisenä. Nämä kaikki kolmehan ovat ihan eri asioita, ymmärrättekö?
Eiköhän nuo kaikki liity aika lailla yhteen, ohjelmahan on Marian ohjelma, jonka juontaja Maria on ja jota Maria (muiden ohella) käsikirjoittaa. Ihanko totta joku on sitä mieltä, että Marialla ei ole minkäänlaista sananvaltaa siihen, mitä ohjelma sisältää ja mitä kysymyksiä, ja ennen kaikkea miten, hän ne kysyy?
Pidin joskus Mariasta ja lähes odotin uutta tuotantokautta. Kahden ohjelman jälkeen en aio katsoa, sillä heikommalle nauraminen ja suora kiusaaminen on jotain, mihin en halua olla osallisena.
Haastattelujen mukaan Veitola käsikirjoittaa ohjelmansa yhdessä tiimin kanssa. On itse vastuussa sanoistaan.
Siis tiedät ihan varmasti, että Maria ei itse kirjoita haastettelukysymyksiä, vaan puhuu kaiken valmiiksi kirjoitetun tekstin mitään lisäämättä/poistamatta. Olet tässä tapauksessa tod.näk. tuotantotiimin jäsen, joka selittää käytöksesi. Kerro ihmeessä lisää!