Teettekö te kesälomamatkan? Minne? ev
Kommentit (25)
Paluumatkalla piipahdetaan ehkä Vimmerbyssä Peppiä katsomassa.
Muutoin ollaan kotosalla. Käydään täältä kotosalta sitten Legoland ja muitakin lähistön huvipuistoja :-).
Takana on älyttömän rankka talvi, joten olen päättänyt rentoutua kotona. Taaperolle kun riittää vielä virikkeeksi kotimetsät ja puistot, jos jotain extraa halutaan, ajellaan bussilla torille mansikka/jäätelöostoksille. =)
Itse tulen ensin lasten kanssa pariksi viikoksi ja sitten mies liittyy seuraamme. Ensimmaista kertaan matkustan kolmen alle viisivuotiaan kanssa.
Olemme ehka miehen ja parin ystavani kanssa lahdossa kaymaan Pariisiin tai Prahaan tai Pietariin pitkaksi viikonlopuksi. Lasten kanssa vaan lomailemme ja kaymme minun sukulaisissa. Vauvaakaan eivat ole viela nahneet.
Veneilyretkien lisäksi menemme Ahvenenmaalle n. viikoksi koko perhe sekä mies ja jälkikasvu 2x muutamaksi päiväksi. Sitten käyn pikaisesti muutaman päivän reissulla Saarenmaalla ja vielä loppukesästä kahdeksi viikoksi Kroatiaan koko perheen voimin :)
En vain yksinkertaisesti jaksa vauvan ja 3 -vuotiaan kanssa. Mies ei ole koskaan ollut mikään matkailija, joten tämä päätös ei ole tuottanut meillä ongelmia. Raha ei olisi este.