MITÄ? Sanoiko toi Maikkarin aamukokki äsken, että pitäkää toosat kauniina? Kuulinko oikein?
Kommentit (42)
Kohta varmaan aurinkokin tarkoittaa jotain sukupuolielintä ja "ottaa aurinkoa" mielletään seksin harrastamiseksi. Tuntuu siltä, että kyse ei ole "siitä puhe, mistä puute" -ilmiöstä, vaan siitä, että mitä vapaamielisemmäksi yhteiskunta muuttuu, sitä enemmän seksi pyörii ihmisten mielissäa ja siitä pitää jauhaa.
harkita sellaisen sanan käyttöä :-))
Mutta mammat on hyvät ja pitää pillutkin kuumana ja avoinna kaikelle, mitä kova elämä tuo tullessaan :)
sitä nyt järkevän ihmisen pitää pystyä vastaanottamaan asiat asioina ja edes pyrkiä ymmärtämään asiat kontekstissaan.
Jos oma lapsi tulee pyytämään äidiltä piparia, niin ette taatusti levitä toosaanne siihen pöydälle.
Samaa järjenkäyttöä voisi toivoa muuallakin, vaikka se oma mielikuvitus saisikin vähän tirskumaan.
Samaa järjenkäyttöä voisi toivoa muuallakin, vaikka se oma mielikuvitus saisikin vähän tirskumaan.
Kuka täällä sitä paitsi on tirskunut?
Toosa-sana ei muuten sovi mihinkään yhteyteen jos puhutaan julkisesti. Vaikka kuinka tarkottaisi telkkaria.
Jos oma lapsi tulee pyytämään äidiltä piparia, niin ette taatusti levitä toosaanne siihen pöydälle.
Järjenkäyttöä toivotaan myös sinulta.
Toosa on pimppinä haiseva, väljä ylikarvoittunut ja siitä roikkuu klimppejä... hyi.
Pimppi on sellainen ihanan kaunis jota haluaa nuolla ja hyväillä ja rakastella hellästi ja rajusti.
Ainakin näin miehisestä näkökulmasta :)
ja sitten vasta jotain muuta. Minulle keskisuomalaiselle toosa on ja tulee aina olemaan telkkari. Minkähänlaisia lapsistani tuleekaan kun karjun niille harva se päivä että "toosa kiinni"?!
...ovat myös minulle alunperin merkinneet jotain muuta kuin hävytöntä. Sittemmin kyllä tiedän että niitä voi käyttää alatyylisesti...
Ne sanat vain eivät sovi telkkariin. ;-))
Ihan positiivisessa mielessä annettu vinkki.
Kyllä se ihan telkkua tarkoittaa. Samoin pipari on vain piparkakku.
Siistikää mielikuvitustanne jos kaikki tavalliset sanat aiheuttavat seksuaalisia värinöitä. Vika on ihan omassa päässänne.
"Jos oma lapsi tulee pyytämään äidiltä piparia, niin ette taatusti levitä toosaanne siihen pöydälle."
Toi oli ihana, sai mut nauramaan!
Ja edellinenkö sen määrittelee mitä sanoja telkkarissa saa käyttää? Salli mun nauraa! Puhutaanhan siellä koko ajan pillusta lähtien ihan kaikesta ja ohjelmasta riippuen!
Pikkuinen kevennyt piristää päivää! Ellei sit ole pipo jo valmiiksi liian tiukalla! :D
mielestä toosa tarkoittaa vain televisiota ja jos jotain muuta siitä sanasta tulee mieleen niin ollaan seksihulluja tirskujia ;-)
Minua huvitti tuo aamun kommentti.
Siistikää mielikuvitustanne jos kaikki tavalliset sanat aiheuttavat seksuaalisia värinöitä. Vika on ihan omassa päässänne.
Ja vikaa voit etsiä sieltä sun korvien välistä!
;-D
viikonlopuksi.
Loppukaneetiksi heitti jos siis oikein kuulin: "Pitäkää toosat kauniina!"
Mutta näkyiskö myöhemmin päivällä Katsomosta?
Tosin taitaa maikkari leikata sen kohdan pois.
Olen vm-81 ja tiesin heti, että mitä toosalla tarkoitetaan. Ei tullut mitkään sukupuolielimet mieleekään.