Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välit poikki vanhempiin

Vierailija
02.02.2011 |

Mieheni oli kuuden viikon komennuksella Jenkeissä ja lähdimme sillä aikaa lasten kanssa vanhempieni ja siskoni kanssa etelän lomalle. Ajattelin, että on ihanaa katkaista kuuden viikon arki lasten kanssa kotona pienellä lomalla. Niinhän minä luulin, mutta loma olikin kamalin ikinä. Ensimmäiset kolme päivää kuuntelin vaan, kun vanhempani haukkuivat miestäni ja hänen ulkonäköään, arvostelivat lapsiani ja jatkuvasti huusivat heille kuinka eivät osaa käyttäytyä, ovat sitä ja ovat tätä. Mielestäni aivan käsittämätöntä tekstiä isovanhempien suusta. Loppujen lopuksi mulla paloi pinna ja keräsimme lasten kanssa tavarat ja lähdimme aiemmalla lennolla takaisin Suomeen. Nyt tuntuu siltä, että mulle tuli mitta täyteen vanhempiani ja ajattelin katsaista heihin välit täysin. Tänään soitin vielä äidilleni, mutta hän alkoi heti huutamaan ja haukkumaan, joten se taisi olla se viimeinen tikki. Tämä sota on myös avannut kaikki vanhat arvet ja mm. sen kuinka isäni aina antoi remmiä ja hakkasi mua pienenä nyrkillä. Se oli hänen mielestään hyvää kasvatusta. Ilmeisesti syy miksi en hänen mukaansa osaa lapsia kasvattaa on juuri se eli en pahoinpitele lapsiani. Hänen mielestään kun sana ei mene perille, jos ei saatteeksi lyö nyrkillä päähän. Rankka päätös katkaista välit kokonaan omiin vanhempiin, mutta muuta ei lienee enää tehtävissä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ihmettele päätöstäsi. Pidä oma pesä puhtaana ja nauti omasta perheestäsi. Jätä ilkeät sukulaisesi olaan arvoonsa ja tulkehtumaan omaan sappeensa.

Vierailija
2/3 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvata lapsilleen ja itselleen riittävän hyvän elämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten vielä jaksat pitää yhteyttä vanhempiin, jotka on hakanneet remmillä ja iskeneet nyrkillä päähän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme