Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on selässä iso tatuointi, mitä ajattelet musta?

Vierailija
02.02.2011 |

Mulla on tatuointi perseestä olkapäälle toisella puolella rankaa.

Mikä mielikuva sulle musta tulee?

Kysyn siksi, että tosielämässä kaikki tuntuu olevan ihan tatskojen puolesta, mutta näillä nettipalstoilla niitä haukutaan white trash -meiningiksi jne.

Eli onko täällä tavallista patoutuneempaa porukkaa, vai esittääkö tosielämän ihmiset vaan.

Ja vielä, mitä tatuointeja sulla on tai on tulossa. Mun tatuointi on sellainen ihana trooppinen kuvaelma. Enää ei taida tulla, kun sattui niin saatanasti.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on selässä iso kuva.

Vierailija
2/29 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaan itse siitä tykkää. mulla itellä nilkassa pieni delfiini, selässä 7cmx15 kuva, yläselässä kissa ja nyt olis sitte joskus vuoden päästä tulossa yks mikä tulee oikeesta olkapäästä selän takaa vasenta kättä alas. :)

T: kohta kahden lapsen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin tyyliin se istuu kuin nenä naamaan. Joillakin tatsat taas näyttää poseeraukselta. Tai nololta. Tai halvalta.

Itse tykkään naisilla vähän sellaisista äijä-tatsoista - siis vaikka hiha aina lämmittää mieltä. Tai edes olkavarsi.

Ja isot tatoinnit on minusta aina sykähdyttävämpiä kuin sellaiset piskuiset opiskelijatatsat. Jos tatsa on sellainen, ettei anopin tarvii sitä ikinä huomata, asennetta ei ole riittävästi. :)

Persoonallinen kuva, oli se mikä tahansa, vaikka vähän hölmökin, on aina noin viisi miljoonaa kertaa parempi kuin joku katalogista repäisty tribaali.

Vierailija
4/29 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se on seksikäs.

Vierailija
5/29 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä en näyttele kovin mielellään, ainakaan äidille :-) Ovat aika rajuja!! Mutta mä olenkin raju nainen. Aijon myös ottaa lisää kuvia. Isoja. Ei haittaa vaikka nahka venyis ja paukkuis!!

Eli ap: olet cool nainen!

t. N34

Vierailija
6/29 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän aikaa sitten selkään ison tatuoinnin ja moni kehui hänelle, ja kauhisteli selän takana. Ei sellaista ole korrektia arvostella päin naamaa.

Vierailija
7/29 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tosi ihana varmaan.

Mutta ei sellainen kaikille käy, vain hyväkroppaisille.

Vierailija
8/29 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on rinnan yläpuolella isohko lohikäärme..

seuraavaksi haluaisin alaselkään jotain...

mamma 22v.

Vierailija
9/29 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii. tykkään eniten taitavasti tehdyistä kuvista, vähän yakuza-tyyliin....

itsellä ei ole eikä tule tatuointia, ikääkin on jo yli30 v. Tykkään olla naturell iholtani!

inhoan semmoiseia omasta mielestä mauttomia ja vankilatatuointien näköisiä, kuten yhdellä naisella näin kaulassa....pelottava ilmestys, mutta se siinä on varmaan tarkoituskin.

Vierailija
10/29 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään, mun mielestä tatuoinnit vaan on ihan helevetin rumia... Mulla ei ole, en aio ottaa. Voisin ottaa, jos ikinä olisin muutamaakin kaunista nähnyt.

Vierailija
11/29 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tatuoinnin takia sitä luultavasti ei voi laittaa.

Vierailija
12/29 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinusta ajattelen, että miksihän tulet kyselemään tuollaista täältä ja kuvailemaan tatskaasi..

Minusta saatat olla epävarma persoona kovassa kuoressa tyyliin hei mullon tällanen tatska, mitäpä mieltä ootte, oonko cool vai luuseri..

Mitä välität toisten mielipiteistä?

Vierailija
13/29 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen henoja tatuointeja oli ne minkä koisia tahansa ja oli niitä kuinka paljon tahansa. Niitä jotka ovat mielestäni rumia en ihaile ;)

Vierailija
14/29 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvasta ja miten tehty. Voi olla hienokin. :)

Mulla on yläselässä persoonallinen elukka ja reilun kuukuaden päästä tulee ranteeseen lasten nimet ja tribaali.

Persoonalliset kuvat ovat kyllä hienompia, mutta kaverin piirtämä tribaali on mulle tärkeä.

Vierailija
15/29 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut epiduraalin ja sitä ei tod laiteta alaselkään!! ja toista lasta tuskin hankin ikinä!!

Vierailija
16/29 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy tunnustaa että kyllä mulle tulee suhteellisen alhainen koulutustaso mieleen. En tiedä, onko se vain stereotypia mutta ainakin kaikki oman tuttavapiirini naispuoliset ihmiset, joilla isompia tatuointeja eivät ole järin korkeasti koulutettuja.

Vierailija
18/29 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammatteja löytyy pari kipaletta kotitalous-yrittäjä ja lähihoitaja

Vierailija
19/29 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...koska ap kirjoitti: "Mulla on tatuointi perseestä olkapäälle toisella puolella rankaa. "

Nähdäkseni ap:n suoritus täyttää oikein hyvin tramp stampin tunnusmerkistön.

Ja kyllä ihan kaikenlaiset tatuoinnit missä hyvänsä paikassa on aika trash-meininkiä.

Vain alaselän tatuointi on tramp stamp<a href="http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Tramp%20Stamp" alt="http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Tramp%20Stamp">http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Tramp%20Stamp</a&gt;

<a href="http://en.wikipedia.org/wiki/Lower_back_tattoo" alt="http://en.wikipedia.org/wiki/Lower_back_tattoo">http://en.wikipedia.org/wiki/Lower_back_tattoo</a&gt;

Tatuointi on tramp stamp

Vierailija
20/29 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esim. pidä räikeistä hiusväreistä, vaan mun ajatus onnistuneesta hiusväristä on sellainen, että kukaan ei tajua hiusteni olevan värjätyt ;) en ikinä ottaisi tatuointia enkä pidä niistä muillakaan. Ne ovat minusta vaan halvan näköisiä ja jos ihan totta puhutaan, niin uskon että tatuoitu henkilö on vähän rappiolla, esim. lievästi alkoholisoitunut tai ainakin seksuaalisesti löyhämielinen. Eikä ainakaan ylemmän tuloluokan edustaja - mikäli kyse on näkyvästä tatuoinnista. Taitelijat on tosin erikseen eikä em. päde heihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä