Miten 36-vuotiaan kuuluisi pukeutua?
Jokainen saa pukeutua tavallaan, mutta kyllästyttää kuunnella wanna be-juttuja... mitä mieltä olette jos tuon ikäinen ostaa esim. Onlysta ja H&S:stä vaatteensa?
Kommentit (6)
itse olen 34v ja ostan vaatteita h&m, vero moda, only, vila, sokos.
niistä vaan löydän itselle parhaiten sopivat vaatteet. niistä tykkään ja niissä myös viihdyn.
ja pidän lähes joka päivä kapealinjaisia farkkuja pitkän neuleen / tunikan / mekon kanssa. Jalassa saappaat tai nilkkurit. Merkkeinä esim. Jackpott,Be Young, HM, Only, Vero Moda.
Olen 35 ja pukeudun pääsääntöisesti kapeisiin farkkuihin ja johonkin rentoon yläosaan esim neuletunika. Jalassa saappaat tai nilkkurit. Vaatteet ovat usein espritiltä mutta myös hmltä ja veromodalta ostan joskus. Muita merkkejä joita käytän paljon; part two, beyoung, mexx. Ostan suurimman osan vaatteista aleksilta. Olenko nolo? Useimmat samanikäiset ystäväni pukeutuvat aika samalla lailla. Kuinka meidän tulisi pukeutua? Siirtyä esim Lorellan asiakkaiksi? Neuvo vähän!
Mieluiten vaatteisiin. Nudismi ei ole yhteiskunnassamme kovin hyvällä silmällä katsottua. Enkä suosittele sitä terveyssyistä näin talviaikaan. Onhan se mukavampi jäätyä vaatteet päällä.
toimii työelämässä, että tyyli on siihen sopiva ja uskottava. Kaikilla aloilla ei pukeutumisella niin ole väliä, mutta aika monella alalla on. Kannattaa varmaan pukeutua siten että näyttää uskottavalta ja että omat / ammatin arvot välittyvä pukeutumisen kautta, toisaalta vapaalla voi pukeutua kuten tahtoo ja missä tyylissä näyttää hyvältä - jos haluaa näyttää hyvältä - ja mikä tuntuu itselle sopivalta.