onkohan tällaisista tyynyistä mihinkään?
Kommentit (7)
Nuo on humpuukia. Ihan tosissaan. Osta kunnon höyhentyyny tai vastaava. Mun kokemukseni mukaan parhaita.
Mun miehellä on hieman samantyylinen, nukkuu selällään ja hyvin.
Itselläni on tällainen http://www.hobbyhall.fi/webapp/wcs/stores/servlet/Product1_10052_13051_… nukun kyljelläni ja myös oikein hyvin
Tosin ei Anttilasta ostettu, vaan jostain muualta. Meinaan ostaa miehellekin, kun sillä ei tavallinen tyyny pysy ollenkaan kuosissa. Ja mies hikoilee enemmän kuin minä.
Tilasin vuosia sitten vastaavanlaisen Hobby Hall:sta ihmevaahtotyynyn nimellä. Olisko vastaava mitä nykyään myydään memory foam- nimellä..? Joka tapauksessa paras tyynyni ikinä! Auttoi niskavaivoihin. Vatsallaan nukkumiseen ei sovellu koska on sen verran kova ja jämäkkä. uusi pitäisi hankkia koska vuodet ovat pehmentäneet tyynyni niin että se ei enää tue kunnolla niskaa.
Jos tuo siis on yhtään vastaava, suosittelen. Kaikki ei tietysti tykkää niin kovasta tyynystä mutta itse ainakin inhoan esim. hotellien upottavia löllerötyynyjä joita pitää tunkea kaksi kerroin niskaan että saisi yhtään hyvän asennon. Taidan tilata saman itsekin.
Mulla itellä käytössä vesityyny, ja se on antanut mulle paremmat yöunet ja niskajäykkyys on vähentynyt.
se pehmeampi versio. Kovempi on niin kova, etta korva kipeytyy :) Tykkaan.
Varsinkin hyva sivunukkujalle.
Nuo on humpuukia. Ihan tosissaan. Osta kunnon höyhentyyny tai vastaava. Mun kokemukseni mukaan parhaita.