Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istuin suljetun kahvilan terassilla. Joku ajoi eteeni museoauton, jätti siihen ja meni pois...

Vierailija
02.02.2011 |

Istuin kesällä 2009 alueeni venekerhon suljetun kahvilan terassilla, ypöyksin koko alueella. Yhtäkkiä joku ajoi eteeni museoauton. Jätti auton siihen ja lähti pois. Ihmettelin ja menin katsomaan autoa. Avaimet oli jätetty siihen.

Sitten auton kuljettaneet tulivat takaisin ja parkeerasivat auton alueen parkkipaikalle. Se oli näes erään kotialueeni venekerhon kahvila, jonka terassilla istuin. Kahvila oli suljettu.

Iltapäivällä auto seisoi vielä paikallaan ja porukka hääri sen kimpussa. Menin kysymään, että mistäs tällainen auto tai jotain muuta sellaista.

Minua kiinnosti vanhat autot. Olin kirjoitellut ulkomaalaiselle keskustelupalstalle, että mistä saisi kuvan vanhasta Dux merkkisestä autosta? Emigranttivaarillani oli ollut sellainen aikoinaan. Kun talo Terijoella oli uhattuna (kommunistit) niin vaari irroitti autosta renkaat ja kaivoi ne maahan.

Olen myös yrittänyt selvittää missä Suomessa on vanhojen autojen museo ja se olikin visanen juttu. Nyt en muista mitä tietoa löysin.

Näin äsken Markon videon - jonkun lehden viihdeuutisista - ja just jotain sellaista autoa se on filmannut kun mikä ajoi eteeni.

Mulla itselläni on ollut auto, jonka rekkari oli 666. Koululaiset kysyivät jatkuvasti, että oletko saatananpalvoja. Naapurillani, jolla musta pirssi oli myös 666. Vaimo sanoi huoleeni, että älä välitä, Kalle Kustaallakin on 666.

Jokin aika sitten törmäsin tietoihini vanhasta autostani ja jouduin selvittämään milloin vanha autoni on romutettu. Mutta sepäs löytyikin autosäilytyksestä. Se oli kolaroitu! Ja kolaroitu on mutsinkin auto, joka on ajellut eräässä poliittisesti "tukalassa" maassa...rekkaritkin varastettiin hänen autostaan...ja mun autoon joku rapsutti sanan "homo"...sieltä sen pitäisi löytyä katosta, kuljettajan puolelta...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla