Suositelkaa hyvää nestemäistä pyykinpesuainetta!
Hakusessa nestemäinen pyykinpesuaine joka jättäisi pyykit pehmeiksi ilman, että täytyy käyttää huuhteluainetta mukana.
Nyt käytössä nestemäinen MiniRisk ja tuntuu, että vaatteet jää aika koviksi ja koppuraisiksi varsinkin sukat ja pyyhkeet.
Kommentit (8)
ympäristölle ystävällinen. Kuivausrummussa pyykistä tulee pehmeää joka tapauksessa.
Täytyykin kokeilla noita. Itsekään en mielelläni haluaisi käyttää voimakkaasti hajustettuja pesuaineita tai huuhteluaineita, koska taloudessa pieni vauva.
ei ainakaan jää voimakasta tuoksua vaatteisiin. Meillä käytetään vauvan vaatteissa sensitivea kun taas aikuisten ja 3v:n coloria ja whitea.
Käytin pitkään hajustamattomia aineita, mutta sitten aloin kaivata jotain tuoksua vaatteisiin. Serton tuoksu on todella mieto, vahvemmat saavat nenäni vuotamaan. Mielestäni pyykit eivät myöskään jää kovin koppuraisiksi.
uusi nestemäinen, jossa on Comfort-huuhteluaine samassa. On kyllä aika tuoksuvaa, mut mä tykkään :)
Molempia olen käyttänyt, Lumme ympäristöystävällisempi jos sellaisiakin asioita haluaa miettiä. Tuoksu OMOssa miedompi tai sitten vain toisen tuoksu tuntuu tottumatta voimakkaalta. Nuo ovat ainoat pesuaineet joita oma atooppinen ihoni kestää.
Itse en ole käyttänyt huuhteluainetta vuosiin eli noilla pyykki jää pehmeäksi.