nuoren miehen ottaa se, joka saa
näinhän se on :)
t. itsellä 13v nuorempi mies
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011020213111020_vi.shtml
Laulaja Virve Rosti on vannoutunut parisuhdeihminen. Vuosi sitten hän kuitenkin palautui sinkkumarkkinoille kun hänen vuonna 2006 solmimansa avioliitto päättyi. Uuteen elämäntilanteeseen sopeutuminen kysyi aikaa.
- Aluksi tuntui ahdistavalta olla yksin, tunnustaa Virve uudessa Ilonassa.
Syksyn aikana Virve sopeutui ja on oppinut jopa nauttimaan yksinolosta. Vapaus tehdä asiat oman mielen mukaan tuntuu hyvältä. Silti Virve haaveilee uudesta ihmissuhteesta.
Samassa tilanteessa lukemattomien ikätovereidensa kanssa oleva laulaja tietää, että sopiva tulee, jos on tullakseen. Iästä viis.
- Se ottaa nuoren miehen, joka saa. Voisin kuvitella seurustelevani miehen kanssa, joka mahtuu ikähaarukkaan 35-60 vuotta. Itsestään hyvää huolta pitänyt kuusikymppinenkin mies voi olla todella charmantti.
Kommentit (15)
Ja miksiköhän se nuori mies tyytyy siihen vanhaan naiseen?
siinähän ihmettelet :) taidat olla vanha kurppa??
Kaikki miehet on sikoja ja typeryksiä ja mitä nuorempi sitä lapsellisempi.
Kaikki miehet on sikoja ja typeryksiä ja mitä nuorempi sitä lapsellisempi.
toiset on hyvinkin vastuullisia jo pienestä pitäen
alta kaksymppisen kanssako minun pitäisi nyt ruveta pyörimään? Kyllä minä mieluummin otan sen yli kolmekymppisen miehen, kiitos.
Ja sitä alta kakskymppistä miestä ihmettelen, joka minutkin mieluummin ottaisi kuin ikäisensä. Rupsahduksesta ei ole kyse vaan asenteesta.
Ja on taatusti kypsä ja aikuinen, luotettava, vastuuntuntoinen. Päinvastoin kuin tälläkin palstalla saa lukea, monet ns. aikuiset miehet käyttäytyvät kuin pahimmat murkkuikäiset teinit. Mielessä pelkät autot, tietsikkapelit ja vapaa-aika kavereiden kanssa, ei puhettakaan tasa-arvosta, älykkyydestä tai empaattisuudesta.
kuten minä olen tehnyt:)
T:ikäero 18 v
Puhumattakaan sitten heidän muista hyvistä ominaisuuksistaan.
Tero
Vanha 28 vuotias kurppahan minä. alta kaksymppisen kanssako minun pitäisi nyt ruveta pyörimään? Kyllä minä mieluummin otan sen yli kolmekymppisen miehen, kiitos.
Ja sitä alta kakskymppistä miestä ihmettelen, joka minutkin mieluummin ottaisi kuin ikäisensä. Rupsahduksesta ei ole kyse vaan asenteesta.
Mun mies oli 21, kun tutustuttiin. Ja minä olin sillon 2 lapsen yh-äiti, 34v.
Että näköjään oot rupsahtanu, jos oot sitä mieltä, ettei parikymppiset sun perään kato :)
kun olimme mieheni kanssa 21-vuotiaita kun aloimme seurustella. Siinä ei laillisuudenkaan nimissä olisi kauhean paljoa nuorempaa voinut ajatella :)
Nyt 39-vuotiaana ollaan yhä yhdessä, mutta jos sinkkumarkkinoille joutuisi asettumaan niin äkkiseltään ajattelisin etsiväni samaa ikäluokkaa olevaa, mutta mistäs sitä tietää!
Mutta tuskin minä olisin omani kanssa alkanut seurustelemaan jos hän olisi minusta ollut henkisesti minulle sopimaton. Mieheni oli 19 kun tavattiin ja oikeasti mietin kauan että onko tuo tosissaan. Ja olihan se. Itse olin silloin juurikin sen 28.
Viime viikolla mieheni sanoi että kun hän ensikertaa minut näki hän tajusi että tuossa on minun sielunkumppani. Ja jos totta puhutaan niin usea minun ikäinen mies on paljon lapsellisempi vielä 30:kin kuin omani pääle 20:nen.
Eli totta, en olisi nuorempaa ottanut jos en olisi saanut =) Mutta enpä ole eläissäni ollut näin onnellinen.
Myös nuorista naisista saattaa löytää yllättävänkin kypsiä yksilöitä. Puhumattakaan sitten heidän muista hyvistä ominaisuuksistaan.
Tero
Näin on itseni kohdalla sattunut:)
nuoremman perään ja silloin naisen on toden totta otettava mitä saa.
minä en ottas! haluan miehen enkä poikaa!
enkä halua olla kehdonryöstäjä!