Vantaan koivukyläläiset tai lähellä asuvat! Tuleeko teillä lämmintä vettä??
Meillä ei! Sellaista kädenlämpöistä tulee, mutta ei lämpimämpää.
Kommentit (13)
mihin mun täytyy nyt soittaa? kerrostalossa asun, enkä tiedä, mistä vesi tulee :D
ap
koska Asolanväylän reunamilla tehdään vesiputkitöitä.
mihin mun täytyy nyt soittaa? kerrostalossa asun, enkä tiedä, mistä vesi tulee :D
jos asumiseen liittyy jotain kiinteistöön liittyviä ongelmia, otetaan yhteyttä isännöitsijään / huoltomieheen.
Poislukien yksityiseltä vuokrattu asunto, asunnon omiksi katsottavien kalusteiden, seinien, maalien, tapettien jne. osalta. Näiden osalta yhteyttä vuokranantajaan.
Eli tässä tapauksessa kyse on kiinteistön. ei asunnon asioista, kilauta isännöitisjä / huoltomies / muu, mikä teillä onkaan.
miksiköhän ei mitään infoa missään? vauvaa olin alkamassa kylvettää maalailun jälkeen, eikä tullutkaan lämmintä vettä :/
ap
miksiköhän ei mitään infoa missään? vauvaa olin alkamassa kylvettää maalailun jälkeen, eikä tullutkaan lämmintä vettä :/ ap
tästä lämpökatkosta, outoa ettei kaikilla.
roskiksen seinässä. Postin vieressä asutaan.
roskiksen seinässä. Postin vieressä asutaan.
mutta en ainakaan minä ole mitään lappua missään nähnyt. Rapussa kävin tänään ihan etsimässä, jos olisi löytynyt, mutta ei ollut.
ap
ainoastaan roskiksen seinässä.
t. 12
Eikä lämpöä. Kylmä tulee jo ja suihkuunkin pitäis päästä.
on näin monta Koivislaista :)
t. myös eräs postin vierestä :)
lämmitetään siellä omassa kiinteistössä, ei se putkia pitkin lämpimänä tule.
Jos kyseessä on kaukolämpöverkossa oleva kiinteistö, vesi lämmitetään oletettavasti kaukolämmöllä. Kaukolämmön jakeluongelmat näkyvät myös talon lämmityksessä, ts. vesikiertoiset patterit jäähtyvät.
Jos patterit eivät jäähdy, vika ei ole kaukolämmössä vaan jossain muualla, talon oma ongelma siis.